נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה דברים ניתן ללמוד באמצעות ספרים?

למד באמצעות ספרים

יש מי שסוברים כי קריאה של ספרים הינה עניין שמשמש נטו להנאה ולא ללמידה. אנחנו כאן כדי להפריך את הסברה ולהציג את הדברים שאנחנו ואחרים למדנו באמצעות ספרים. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות את כל הטוב שספרים יכולים להעניק לכם, אם רק תאפשרו להם.

 

הדבר ה – 1 שתוכלו ללמוד באמצעות ספרים: מידע על מקומות בארץ ובחו"ל

אם יצאתם לטייל בארץ או בעולם לאחרונה, כנראה מצאתם את עצמכם עומדים אל מול ספר שהציג בפניכם את המקומות הטובים ביותר לטיול. נאמר שאנחנו למשל הסתייענו ב"לונלי פלנט" כשיצאנו לטייל במזרח הרחוק. מדובר בספר בסיסי שאפשר לנו לדעת את כל המידע החיוני בתחומים הבאים:

  • מסעדנות
  • לינה
  • טיולים

חשוב לציין כי הספר נכח במרבית התיקים של המטיילים שהיו עמנו, למרות משקלו הכבד. שכן, כולם ידעו שהספר מעניק אינפורמציה חיונית, כך שהם ידעו שהתמורה שווה את זה.

למד באמצעות ספרים

הדבר ה – 2 שתוכלו ללמוד באמצעות ספרים: מידע על סוגי ציפורים

אי אפשר לכתוב מדריך שיציג את הדברים שניתן ללמוד באמצעות ספרים מבלי לציין את המידע על סוגי ציפורים שונים. יש לנו לא מעט אנשים שמכירים את כל סוגי הציפורים בארץ רק בגלל מגדירי הציפורים שיש ברשותם. אם אינכם יודעים במה מדובר או שאתם רוצים לראות את סוגי הספרים הללו ואחרים, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא: https://rimonim-publishing.com . שם תתגלה בפניכם כל האינפורמציה החיונית בנושא זה.

 

הדבר ה – 3 שתוכלו ללמוד באמצעות ספרים: התנהלות נכונה בסיטואציות חברתיות שונות

חשוב שנתמקד במדריך זה בדברים שילדים בגיל הרך יכולים ללמוד מהספרים, פשוט כי יש המון. בחרנו להתמקד בהתנהלות נכונה בסיטואציות חברתיות שונות, בגלל שזו הלמידה המשמעותית ביותר לכל גיל. תרחישים שבאים לידי ביטוי בספרי ילדים שונים מאפשרים להם לא פעם להכיר את דרך ההתמודדות הנכונה ביותר עבורם. למשל, קריאת ספר על ילד שמתמודד עם פחד, תאפשר לילדה בת 5 להתמודד עם החושך באופן מיטבי.

למד באמצעות ספרים

הדבר ה – 4 שתוכלו ללמוד באמצעות ספרים: אוצר מילים

ילדים, מתבגרים ומבוגרים יכולים להעשיר את אוצר המילים שלהם בזמן קריאת ספרים. אנחנו בטוחים שיש לכם כמה מילים חדשות שלמדתם כשקראתם ספר אהוב. שכן, בכל ספר משתחלות להן מילים לא מוכרות שגורמות לקורא לצאת ולבדוק מה עומד מאחוריהן. נספר לכם שזה סודם של סופרים רבים. הם בוחרים להכניס מילים חדשות, כדי להעשיר את הקוראים שלהם בידע לחיים.

 

השורה התחתונה – צאו לקרוא וללמוד

עכשיו אתם יודעים שיש הרבה דברים שניתן ללמוד באמצעות קריאה של ספרים מסוגים שונים. כך שבשלב זה נותר לכם לבחור את הספר המתאים ביותר ולקרוא אותו באופן מעמיק. נאחל לכם בהזדמנות זו קריאה נעימה שתלמד אתכם דברים חדשים ומרתקים.

למד באמצעות ספרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא