נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור קורס נגרות שישתלם לכם

נגר מקצועי

בחירת קורס נגרות היא בחירה מורכבת, עולם הנגרות הוא עולם שכולל בתוכו המון שלבים, החל מחלקים בהם מדובר על עיצוב ריהוט עץ, עבודה עם כלים שונים וחלקם גם בעלי סכנה גבוה במיוחד לעבודה.

אז אם גם אתם רוצים לקחת את התחביב הזה של עבודה עם עץ צעד אחד קדימה ולהרחיב את הידע שלכם להרבה יותר רחב ובעל משמעות שתתן לכם כלים נוספים להצליח בתחום, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בצורה היעילה ביותר את קורס הנגרות שלכם.

 

בחירת קורס נגרות – הדברים החשובים

הכנו לכם את הדגשים החשובים ביותר, עליהם חייב לענות כל קורס נגרות בשביל להיות כזה שיהפוך אתכם להיות מקצועיים ומובילים בתחום.

 

בטיחות מעל הכל

קורס נגרות מקצועי, הוא קורס שקודם כל שם את הבטיחות מעל הכל, עוד לפני למידת והכרת הכלים והטכניקות לעבודה, תלמדו את יסודות הבטיחות.

בעבודה עם כלי נגרות בעלי מסורי חיתוך וכלים מורכבים שיכולים לפגוע בבעליה מלאכה, חשובה מעל הכל הבטיחות ושהיא תהיה ברמה הגבוה ביותר.

לכן, הדגש הראשון אליו צריכים לשים לב הוא האם מבוצע תדריך בטיחות מלא בכל תחילת עבודה, האם נלמדים במקביל לימודי הליבה גם דגשי הבטיחות בעבודה בסדנא לעבודה ובנגרייה מקצועית הכוללת בתוכה את כל הכלים איתם מבוצעות העבודות.

 

מי מלמד

חשוב ללמוד מהאנשים הנכונים, צריכים ללמוד בעיקר מאנשים בעלי שם בתחום, כאלו בעלי ניסיון וידע רב בתחום הנגרות, בעלי מקצוע שיכולים באמת ללמד אתכם טכניקות עבודה שונות לצד שימוש בכלים מודרניים ושילוב בין השניים.

בנוסף לידע המקצועי המרצה שמעביר את הקורס צריך להיות סבלני, קשוב לבקשות ואחד שיודע לזהות את הקשיים של כל אחד ולחזק אותו בדיוק בנקודות ובמקומות שצריך לתת את החיזוק, יחד עם זאת גם לדעת מהם החוזקות אותם יש לשמר ולהביא לידי ביטוי את החולשות והחוזקות שהם יחד יצליחו להביא כל תלמיד לרמת המצוינות הגבוה ביותר.

אז רגע אחד לפני שאתם בוחרים קורס נגרות, כדאי מאוד לבחור בקורס בו קיימים מספר מרצים ומספר מנחים, ככל שתקבלו ידע מיותר אנשים גם אם מדובר על אותו התחום, תוכלו להעשיר את הידע שלכם, גם אדם אחד, מוכשר ובעל  ניסיון ככל שיהיה, הוא עדיין יכול ללמוד אחרים וכמה שיותר מרצים אורחים, מובילי דעה בתחום הנגרות שיהיו בקרוס רק יעלו את ערך הקורס עבורכם ואת כמות הידע שאליה אתם יכולים להיחשף.

 

לא רק מסתכלים – אלא גם עושים

קורס נגרות הוא חייב להיות גם קורס מעשי, מכיוון ומדובר על עבודה, אתם חייבים לקבל את הפרקטיקה.

גם אם תקראו מאות ספרים, ותלמדו ממאות מורים שונים, עדיין אתם חייבים את התרגול תוך כדי עבודה בכדי להצליח בתחום הנגרות.

רק בזכות עבודה פיזית באמת תצליחו להגיע לרמה מקצועית אמיתית, לכן חשוב מאוד לבחור קורס שלא רק מלמד את התאוריה, אלא משלב עבודה מעשית.

מסור
מסור
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי מקצוע