נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להעביר קורס הדברות באישור משרד הבריאות

תלמיד

במידה ואתם מעוניינים להעביר קורס הדברה, כמובן אל תשכחו שאתם תצטרכו לוודא שהכל נעשה במסגרת החוקים והתקנות של משרד הבריאות ומשרד ההגנה לסביבה. כאן תמצאו מה עליכם לדעת בהיכנסותכם לעולם הזה, בכדי שתוכלו לעשות הכל על הדרישות, לא לפספס שום דבר חשוב, ולהתחיל להעביר את הקורס שלכם בלי בעיה.

 

צרכי התלמידים

קודם כל בהעברת קורס כלשהו, יש להבין את צורך התלמידים. כתיבת הקורס, הכנתו, סדר הדברים, דרך העברת החומר, הכל צריך להיות בתלות לאיך שהתלמידים זקוקים לקבל את החומרים בצורה המיטבית להם. תתחילו בלבנות את הקורס, ותשאלו את עצמכם מה מוקדי העניין שיוכלו להתקבל טוב, ומה סדר הדברים שיהיה הברור והאיכותי ביותר שתוכלו לתת.

 

תוכנית ממוקדת

חשוב מאוד ליצור תכנים ממוקדים, לא לנסות להכניס בשיעור אחד יותר מידי חומר ממקורות שונים ועל נושאים שונים. המסרים צריכים להיות ברורים, ישירים, ממוקדים, ובניית הקורס צריכה להיות כמובן בהתאמה לחומר המתאים למבחן, בכדי שהתלמידים יעברו את המבחן בסיום הקרוס ויוכלו לקבל את הרישיון הדברה שלהם ולהיות עובדים מוסמכים.

 

יישום בשטח

יש חלק בלתי נפרד מתוכנית הקורס, שיהפוך את התלמידים שלכם לחלק מחברות מצליחות כמו קוברה חברה להדברה שניתן לראות שהתכנים נלמדו היטב לאלו העובדים בה. החלק החשוב הזה, זה היישום בשטח, בו לא רק תדברו על הדברים, גם תיקחו את תלמידים לחוות ולראות איך הדברים קורים, בזמן אמיתי מול מזיקים ובעיות חיים אמתיות.

 

תנאי סף

כאשר תעבירו קורס הדברות, כמובן שתצטרכו להעבירו רק למי שעומד בתנאי הסף הבסיסיים, שתיים עשרה שנות לימוד, תעודת יושר מהמשטרה ומגיל שמונה עשרה ומעלה.

 

מה צריך להכניס לקורס

  • היכרות עם החומרים – בחלק זה יש להכיר לתלמידים את עולם ההדברה, החומרים השונים שמשתמשים בהם כיום ומה אמצעי הבטיחות לשימוש בהם.
  • היכרות החרקים – בחלק זה יש להכיר לתלמידים את סוגי המזיקים השונים הקיימים, אילו מהם נמצאים בבתים ואילו במרחבים פתוחים, אילו בתעשיות, במזון ובכל מיני מקומות אחרים.
  • חוק ההדברה – בחלק זה יש להסביר לתלמידים את חוק ההדברה, החוקים והתקנות של המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.
  • עזרה ראשונה – בחלק חשוב זה, התלמידים צריכים ללמוד איך להגיש עזרה ראשונה, גם עבור עצמם וגם עבור הסביבה בעת ההדברה. מכיוון שעבודת המדביר נעשית עם חומרים שעלולים להיות מסוכנים.
  • היכרות הציוד – בחלק זה, ילמדו התלמידים את כל הציוד הנלווה וציוד המגן שיצטרכו בעבודתם כמדבירים.

 

איפה עושים את זה

אז במידה והחלטתם שאתם רוצים להעביר קורס הדברה, חשוב שתדעו שהמקום בו תוכלו להעביר אותו אלו מרכזים של משרד הבריאות. זכרו שהתלמידים יצטרכו לעבור בסיום הקורס מבחן בכדי לקבל את רישיון ההדברה שלהם, והאחריות על קורס מקיף ואיכותי שתכין אותן לעולם האמיתי, תהיה בידיים שלכם.

חרק

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא