נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להרים רהיטים כבדים?

משאית

מתכננים לעבור דירה ואתם לא יודעים איך להרים את הרהיטים הכבדים שלכם? אולי המשרד שלכם עובר מקום ויש לכם הרבה שולחנות, ספריות וספות כבדות? רגע לפני שתבחרו להרים את כל הרהיטים בעצמכם באמצעות עגלה או בידיים חשופות, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו להרים רהיטים כבדים מבלי לפגוע בבריאות שלכם.

 

  1. תזמינו הובלה

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם לא יכולים להרים רהיטים כבדים וזה בסדר. לא לכל אחד יש את הכוח להרים ספה, שולחן, מקרר או מכונת כביסה ולסחוב אותן ממקום למקום. אנו שומעים לא פעם על אנשים שבחרו לעשות זאת בכוחות עצמם וגילו שהדבר הוביל אותם לטיפול רפואי דחוף. שכן, הם שברו איבר בגוף או נתקפו בכאבים חזקים בעקבות המאמץ. כדי שתמנעו ממצב שכזה, כדאי שתדעו שיש אנשי מקצוע שיודעים איך להרים רהיטים כבדים והם ישמחו שתקראו להם כדי לבצע הובלה. כדי שתוכלו להרים את הרהיטים הכבדים באמצעותם, תצטרכו למסור להם את הפרטים הבאים:

  • התאריך שבו אתם צריכים להעביר את הרהיטים
  • מספר הרהיטים הקיימים במקום
  • סוג הרהיטים

ברגע שיהיו לכם את כל הפרטים הבאים, אתם תוכלו להזמין הובלה ולא תצטרכו להרים את הרהיטים בכלל.

 

  1. תשכירו במת הרמה

אפשרות נוספת שתקל עליכם ותאפשר לכם שלא להרים את הרהיטים בעצמכם היא השכרת במת הרמה בצפון. למקרה שאינכם מכירים את האפשרות הזו, מדובר בבמה שמאפשרת להניף לגבהים שונים את הרהיטים שלכם. היא מאפשרת לעבוד באופן בטיחותי ביותר בזכות המבנה הייחודי שלה. בעת בחירת במת ההרמה, אתם צריכים לשים לב שהיא עונה על הקריטריונים הבאים:

  • במה משוכללת
  • במה גמישה

במה שעונה על שני קריטריונים אלו תאפשר לכם להשתמש בה באופן היעיל והבטוח ביותר.

 

  1. תקנו ריהוט חדש

אפשרות נוספת היא כזו שמתאימה למי מכם שצריכים להרים את הריהוט למטרת מעבר דירה. כפי שהכותרת כבר רמזה לכם – אתם צריכים לקנות ריהוט חדש. יכול להיות שאתם תוהים איך האפשרות הזו תמנע מכם להרים את הרהיטים? הרי אתם בכל זאת צריכים "להיפטר" מהם באיזשהו אופן. אז כדי שתוכלו "להיפטר" מהרהיטים הקיימים, אתם יכולים להציע אותם למכירה. כך אתם בעצם מעבירים את המשימה של הרמת הריהוט אל אנשים אחרים שמעוניינים ברהיטים שלכם. אם תבחרו באפשרות זו, אתם יכולים להעביר לקונים הפוטנציאליים את המאמר הנוכחי וליידע אותם כי הם יכולים להסתייע בשירותי הובלה או השכרה של במת הרמה כדי להקל על המעבר.

 

לסיכום

אלו היו 3 האפשרויות שיסייעו לכם להרים רהיטים כבדים בקלות וללא מאמץ. כעת, יש לכם את כל המידע הנחוץ בנושא הרמת רהיטים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא תזדקקו לטיפול רפואי לאחר הרמה של רהיט כזה. אנו מאחלים לכם שתהיה העברה קלה ונוחה.

לחיצת יד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא