נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להשיג סבסוד משכנתא?

בית ומפתחות

 לא כולם יכולים לעמוד בסכומי ההשתתפות העצמית או ההחזרים החודשיים שמבקשים הגופים המלווים בעבור מתן משכנתא לאלו המבקשים אותה.

לצורך כך מציע משרד הבינוי והשיכון סבסוד בעבור אלו הזקוקים לכך.

 

סבסוד משכנתא

סבסוד המשכנתא שמציע משרד הבינוי והשיכון ניתן בעבור כל מיני מטרות משכנתא כדוגמת בנייה, רכישה או הרחבה. הסבסוד ניתן בצורת תוכניות סיוע כלכליות שמטרתן להקל על אלו הזקוקים לכך להתמודד עם הוצאות המשכנתא או הוצאות העורך דין כאשר ההליך מסתבך ונדרשת עזרתו. תוכניות הסיוע ניתנת במידה והמבקש עונה על כל התנאים הרלוונטיים ונמצאים זכאים.

 

עולים חדשים

תוכניות הסיוע והסבסוד ניתנות לעולים חדשים לצורך עידוד עלייה והתיישבות בארץ. גובה הסבסוד ותוכניות הסיוע מותאמות לפי המצב המשפחתי והמאפיינים של העולים החדשים בחלוקה לכמה קבוצות שונות של עולים חדשים.

  1. עולים חדשים יחידים
  2. משפחות עולים חדשים
  3. משפחות עולים חדשים כך שיש רק הורה אחד עצמאי
  4. זוגות ידועים בציבור שאינם נשואים אשר עולים לארץ

גובה הסבסוד והסיוע עבור עולים חדשים תלוי בכמה שנות ותק יש להם בארץ, וגם בכמה ילדים יש לעולה היחיד, למשפחה או לזוג הידוע בציבור.

 

בעלי שנות ותק בארץ

נוסף על עולים חדשים, גם אזרחים ותיקים בארץ זכאים לתוכנית סיוע וסבסוד משכנתא גם כן, בחלוקה ל-4 קבוצות כך שלכל אחת תנאים וחוקים משלה.

  1. יחידים ותיקים
  2. משפחות ותיקות בארץ וזוגות צעירים
  3. משפחות ותיקות של הורה יחיד עצמאי
  4. זוגות ידועים בציבור הותיקים בארץ

גם במקרה של ותיקים נספרות נקודות כתלות במספר הילדים, האחים ושנות הנישואין של בני הזוג, בצירוף שנות הותק בארץ. ככל שיש יותר נקודות כך הסיוע יהיה גדול יותר.

 

השגת הסבסוד

באם אתם עונים על אחד מהקריטריונים של תנאי הזכאות, או על קריטריונים אחרים אותם ניתן למצוא באתר של משרד השיכון והבינוי, אתם יכולים להגיש בקשה לקבלת הסבסוד. השגתו מחייבת מעבר תהליך של הגשת בקשה, טפסים ומידע הנדרש למשרד לקבוע את הזכאות, את כמות הנקודות ואת גובה הסיוע שניתן.

 

התייעצות עם מישהו שמבין

כדי להשיג את הסבסוד בקלות ולוודא קבלת סיוע מירבי לפי תנאי הזכאות ושיטת הנקודות של משרד הבינוי והשיכון, כדאי לפנות לאיש מקצוע אשר מתמחה בתחום ומכיר את התהליך. התייעצות עם מקצוענים כדוגמת https://mashkanta-til.co.il תסייע לכם להבין מה מגיע לכם ומה היא הדרך שיש לעבור כדי להגיע לשם.

סבסוד משכנתא ניתן לאנשים אשר זקוקים לכך מאת משרד השיכון והבינוי. על מנת להשיג אותו כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ותחילה לקרוא על שיטת הניקוד ותנאי הזכאות באתר של המשרד. השגת הסבסוד מחייבת מעבר בהגשת בקשה, הצגת טפסים ומידע חיוני לאישור הזכאות ולבסוף, קבלת תשובה באשר לגובה הסבסוד והסיוע שניתן.

 

 

בתים ומטבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא