נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד את המסלול לפני טיסה לדובאי בסילבסטר?

בתי מלון

אחת התקופות המדהימות לטיול ביעדים השונים בחו"ל, היא תקופת הסילבסטר.

עד לאחרונה, היעדים המומלצים היו בעיקר מדינות באירופה, כגון לונדון, וינה וברלין.

ביעדים אלו, היה ניתן ליהנות מאוירת סילבסטר מושלמת, חיי לילה תוססים, שווקים מוארים וחנויות אופנה מגוונות.

לאחרונה, נפתחו עבור התייר הישראלי יעדים חדשים ואקזוטיים, בהם ניתן ליהנות בסילבסטר. יעדים אלו, שעד לאחרונה היו עבור התייר הישראלי בגדר חלום בלבד, שוקקים כעת בתיירים ישראלים שנהנים ממגוון האתרים והאטרקציות אותם מספקים היעדים החדשים. יעדים אלו, הם בעיקר איחוד האמירויות, דובאי, אבו-דאבי ועוד מדינות, אמירויות ונסיכויות במפרץ הפרסי.

במבט ראשון, לכאורה נראה כי הסילבסטר, שמקורו בצרות לא ייחגג במקומות כאלו, אך ההפך הוא הנכון, וכחלק מהנורמליזציה ומהפתיחות לתרבות המערבית המאפיינת את מקומות אלו בתקופה האחרונה, נחגג גם הסילבסטר במגוון דרכים בדובאי.

 

סקירת האינטרנט

נציג בפניכם מספר דברים אותם מומלץ ללמוד עוד קודם הטיסה לדובאי במידה והזמנתם טיסות לדובאי בסילבסטר.

בשלב הראשון, יהיה עליכם להיכנס לאתרי האינטרנט השונים, ולבצע חיפוש רוחבי במרשתת, מהם היעדים המומלצים לחגיגות הסילבסטר בדובאי.

תכננו מראש מה יהיה אופי הטיול שלכם בדובאי בסילבסטר. האם תחגגו את הסילבסטר במגוון מועדונים ומסיבות רחוב, או האם תסתובבו במסעדות יוקרתיות ואלגנטיות, שדרות אופנה ומגוון יעדים אחרים רגועים יותר. לאחר שתחליטו על אופי הטיול שלכם בדובאי, בעזרת אתרי האינטרנט רכשו כרטיסים למקומות המומלצים ביותר למימוש היעדים אותם הצבתם לעצמכם בטיול.

נסו לרכוש כרטיסים למקומות בהם תוכלו לחוות נוסף על אווירת הסילבסטר גם את האופי המקומי של דובאי ולהתחכך עם האנשים והתרבות של יעד אקסקלוסיבי זה.

 

תכנון הלינה

בשלב השני, לאחר שהחלטתם על אופי הטיול שלכם, רכשתם כרטיסים ליעדים ולמקומות בהם תבקרו בטיול שלכם ועברתם על ההמלצות השונות, תוכלו לעבור לשלב הבא, סגירת מקומות הלינה.

דובאי, מתאפיינת במגוון עצום של מלונות, דירות פאר, וילות ענק ויחידות נופש בגדלים, צבעים וצורות שונים. גם  כאן, חשוב מאוד לסגור את מקום הלינה שלכם במקום ממנו תהיה לכם גישה נוחה יחסית למגוון היעדים והמקומות בהם תכננתם לבקר בחופשה שלכם.

בנוסף, החליטו על תקציב מתאים אותו תשקיעו בלינה שלכם, שכן במלונות יוקרה תקבלו שירות מעולה ונוחות מרבית, אך בתמורה לעלות יקרה למדי.

 

תעבורה

התעברוה בדובאי טובה יחסית וקיימת תשתית מסועפת ויעילה של תחבורה ציבורית, אך במידה ותרצו לעבור במספר רב של מקומות שאינם בהכרח מרכזי ערים סואנות, תצטרכו לשכור רכב. הנהיגה בדובאי היא בצד ימין, בדומה לנהיגה בישראל, אך מומלץ ביותר להיכנס לאתרי האינטרנט השונים ולעבור בצורה מפורטת על חוקי התנועה באיחוד האמירויות, על מנת שלא להסתבך בעבירות תנועה בארץ זו.

 

לסיכום

עברו על האמור לעיל והזמינו לעצמכם חופשה מושלמת בסילבסטר.

 

חוף ים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא