נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד את תחום תביעות ניזיקין?

איש קורא

ידע הוא כוח בחיים וככל שיש לנו יותר ידע כך אנו נהיה חכמים יותר וכך נמצא עבודה יותר טובה.

אז מהי הדרך הטובה ביותר להשיג ידע? התשובה היא שאנו חייבים ללמוד וללמוד.

יש מחקרים המראים כי אדם עם תואר ראשון שלא לדבר על תואר שני או דוקטורט מרוויח פי כמה מאדם אשר יש לו רק תעודת בגרות או לא סיים את הלימודים בתיכון.

לכן ההמלצה הכי טובה שאפשר לתת היא ללכת וללמוד במכללה או אוניברסיטה.

עליכם לדעת כי לימודים גבוהים הם השלב הראשון למי שרוצה ללמוד את תחום תביעות הנזיקין.

במכללה או באוניברסיטה יהיה קורס של דיני נזיקין והוא יכול לאפשר לכם ללמוד את התחום הזה וזה שווה המון וזה משהו שלא כדאי לכם לזלזל בו.

 

האם כדאי לי ללמוד משפטים בחו"ל?

יש מקצועות שאין בעיה ללמוד אותם בחו"ל כמו למשל הנדסה, רפואה או עיצוב פנים. אך יש מקצועות אשר זה לא חכם ללמוד אותם בחו"ל כמו משפטים. עליכם להבין כי לימודי משפטים מהווים את ההכנה הטובה ביותר ללימוד עולם המשפט הישראלי. עליכם להבין כי בכל מדינה יש מערכת משפט שונה וכך אם למשל אתם לומדים משפטים בארה"ב אתם לא תכירו את מערכת המשפט בארץ ואז אם תרצו לעבוד בתור משפטנים בישראל אתם תהיו בבעיה. לכן אפשר לקבוע ללא משוא פנים כי אם אתם רוצים להיות עורכי דין בישראל הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה ללמוד משפטים בארץ ולא בחו"ל.

 

מדוע ההתמחות היא כה חשובה ללימוד משפטים?

אז נכון לימודי משפטים הם קריטיים להצלחה במקצוע זה אך יש דברים כמו תביעת נזק רכוש לרכב אשר לומדים רק בפרקטיקה. לימודי המשפטים באוניברסיטה ובמכללה מספקים את התאוריה לתחום המשפט ואילו ההתמחות היא התכלס שבו אנו מבינים כיצד עלינו להתנהל בעולם המשפט. לכן כאשר אתם באים לבחור עורך דין אשר ייצג אתכם בעולם המשפט אתם צריכים לבחון היכן הוא התמחה. אם אתם משפטנים אשר עומדים לפני התמחות אתם חייבים לבחור את מקום ההתמחות הטוב ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי תהיו מומחים בתחום המשפט. זכרו כי ההתמחות משפיעה מאוד על העתיד שלכם וזה משהו שלא כדאי לכם לזלזל בו.

 

האם יש קשר בין הצלחה במבחן לשכת עורכי הדין ובין הצלחה בתור עורך דין?

עוד שאלה שעולה אצל רבים היא האם יש קשר בין הצלחה במבחן של לשכת עורכי הדין ובין הצלחה במקצוע עריכת הדין? אם כן אין ספק כי בשביל להיות עורך דין אתם צריכים לעבור את המבחן אך באותה נשימה אנו חייבים לציין כי אין קשר בין תוצאת המבחן ובין הצלחה בתור עורך דין והדבר היחיד שצריך לעניין אתכם זה לעבור את המבחן ואז העיסוק במקצוע עריכת הדין יהיה פתוח לכם.

 

תעודה כובע וספרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי משפטים