נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד הכל על הלוואות לעסקים גדולים וקטנים?

שטרות

הלוואות, על כל סוגיהן, יכולות להוות מקפצה ענקית או בור עמוק שיהיה קשה לצאת ממנו.

תחום ההלוואות הוא עולם שלם ויש ללמוד, לחקור ולהתאים אותו לסוג העסק והאדם שלוקח אותו (נרחיב בהמשך).

המשיכו בקריאה לקבלת מידע על הלוואות לעסקים גדולים וקטנים.

 

עסק קטן – ממי כדאי לבקש הלוואה?

עסקים קטנים בתחילת דרכם או בשלבי התפתחות מתקדמים יתקלו לעיתים קרובות בסירובים מצד הבנקים למתן הלוואה מה שיכול לפגום בפעילות העסק, בהתפתחות, בהתרחבותו ובהתקדמות שלו. הדבר קורה מפני שלבנק אין עדיין ראייה לטווח הרחוק בעסק ואין להם את הנתונים כדי להחליט האם תוכלו לעמוד בתנאיי ההלוואה והחזריה בזמן.
לשם כך הוקמה הקרן להלוואות בערבות המדינה.

 

הקרן להלוואות בערבות המדינה, הפתרון האולטימטיבי

ביזלנד מתמחים בהלוואות לעסקים מסוג זה. באתר תוכלו לבקש עזרה וליווי ולקבל מהם פתרונות תמיכה ויעוץ לאורך כל הדרך.
הקרן להלוואות בערבות המדינה הוקמה בעקבות סיטואציות רבות בהן עסקים קטנים ובינוניים לא קיבלו הלוואות מהבנקים והדבר עצר את התפתחותם. בשל כך משרד האוצר החליט להרים את הכפפה והוקמה הקרן שתתמוך ותסייע בפיתוח עסקים קטנים. הקרן מעניקה לבנקים ערבון ובכך מאפשרת לבנק קרקע בטוחה למתן הלוואה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.

 

2 שלבי ההלוואה בערבות המדינה

  • בשלב הראשון יש להגיש בקשה לקרן ההלוואות בערבות המדינה, את טופס הבקשה ניתן להגיש גם דרך האתר של ביזלנד הלוואות לעסקים. לאחר הגשת הבקשה יתאמו איתכם פגישה עם כלכלן שנועד לבדוק את יכולת ההחזר שלכם לבנק, לשמוע על העסק, להסתכל על ההתנהלות הכלכלית בעסק.
  • השלב השני יתקיים רק אם עברתם את השלב הראשון (את הבדיקה של הכלכלן מטעם הקרן) תקבלו את המלצתם של הקרן. יש לציין כי ההמלצה אינה מבטיחה את קבלת הלוואה, הבנק יכול לסרב לבקשה, לספק רק חלק ממנה או בתקווה גדולה לספק את כל סכום ההלוואה. הקרן מתחייבת אל מול הבנק במידה שבעל העסק (דורש ההלוואה) לא יוכל להחזיר את הסכום, הקרן תספק לבנק 70% מסכום ההלוואה.

 

האופציות הנוספות לקבלת הלוואה

ישנם מספר מסלולים נוספים שמתואמים עם המצב שבו העסק נמצא בו. על מנת לקחת הלוואה בצורה שתטיב איתכם ועם העסק שלכם חשוב לבחון את כל המסלולים:

מסלול עסק בתחילת דרכו\ בהקמה: תקרת ההלוואה תהיה עד כחצי מיליון שקלים. המסלול מתאים לעסקים חדשים.

מסלול להתפתחות\ השקעה: מסלול כזה מתאים לעסקים קיימים שברצונם להתרחב ולהתפתח. ההלוואה יכולה לשמש לרכישת ציוד חדש, הגדלת מספר העובדים, התרחבות פיזית של העסק, שיפוצים וכו'. סכום ההלוואה משתנה בהתאם לגודל העסק.
מסלול הון חוזר: זהו מסלול שהפך לשכיח מאוד בעקבות מגפת הקורונה, זוהי הלוואה זמנית ליצירת אפשרות להתמודדות עם הפער הגדול שנוצר בין ההוצאות להכנסות של העסק.

בחרו את המסלול המתאים ביותר עבורכם! מחזיקים אצבעות!

קופה ודולרים

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא