נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד הכל על קניית עוקבים באינסטגרם

אינסטגרם

אנשים רבים מפקפקים בפעולה של קניית עוקבים לאינסטגרם, אינם יודעים האם מדובר בעוקבים אמיתיים וגם האם זה משווה מראה אמין ופופלארי או שבדיוק ההפך? קניית עוקבים הינה פעולה לגיטימית לחלוטין אשר משתמשי אינסטגרם רבים מאוד נוקטים בה למטרות שונות. 

 

איך קונים עוקבים

היום אין צורך לפנות לספקים מפוקפקים במדינות זרות עבור קניית עוקבים אלא קיימות פלטפורמות ישראליות רבות לצורך כך. ביעילות, נוחות ואפילו המחירים נמוכים כך שגם עסקים קטנים אשר לא בעלי תקציב גדול לשיווק יוכלו להשקיע בעמוד אינסטגרם שלהם ולהנות מהגדלת החשיפה.

 

עוקבים אמיתיים או מזויפים

ההבחנה בין קניית עוקבים אמיתיים למזויפים בדרך כלל באה לידי ביטוי במחיר – עוקבים מזויפים ימכרו במחיר זול מאוד לרוב מאתרים מפוקפקים בחו"ל. העלות שלהם היא זולה וכך גם הנוכחות שלהם, הימצאותם בדף אינסטגרם שלכם עלולה להביא למצבים של חוסר אמינות מול לקוחות ובכך להזיק לעמוד אינסטגרם במקום להועיל. דיגיטל בוסט הינה חברה אמינה אשר נותנת שירותי קניית עוקבים אמיתיים.

 

דיסקרטיות ואבטחה

אחד הדברים החשובים שחייבים לוודא בקניית עוקבים לאינסטגרם היא רכישה דיסקרטית ומאבוטחת. כמו כל רכישת אונליין יש חשש לפתיחת חלון לפורצים והאקרים שיכולים לעשות בפרטים ובאמצעים שלכם כל שיעלה על דעתם לכן חשוב לוודא שהחנות דרכה אתם קונים אמינה ומומלצת. לגביי הדיסקרטיות – זכרו שכל הפרטים שאתם מוסרים חייב להישאר אנונימי ושהחברה שאיתה אתם עובדים מתחייבת לא להעביר את המידע שלכם לצד שלישי.

 

אספקה מהירה של עורבים

מרכיב חשוב בחשיפה גדולה הינו המהירות, אם החלטתם שאתם מעוניינים לקנות עוקבים לעמוד שלכם זה צריך לקרות בהקדם האפשרי, וודאו שאספקת העוקבים מתרחשת באותו הרגע מבלי לבזבז זמן כיוון שכל מה שקורה ברשתות הוא מהיר יותר ממה שאתם מדמיינים ומה שיתפוס עכשיו לא בטוח יתפוס בעוד שבוע.

 

לא להתפשר על מחיר משתלם ועל שירות

קניית עוקבים באינסטגרם היא פעולה זולה אך מומלץ לא להתפתות לקנות בזול מדי! כפי שאמרנו, חברות שמוכרות חבילות זולות מאוד בדרך כלל לא אמינות וייתכן שיספקו לכם עוקבים לא אמינים, שירות לא טוב ואפילו יזיקו לכם במקום להועיל.

אל תתפשרו על מתן שירות איכותי וכמובן בצעו השוואת מחירים לפני שאתם מבצעים את הרכישה. מומלץ לרכוש בחברות כמו דיגיטל בוסט אשר מציעות לכם חבילות ושירותים נוספים כמו לייקים וצפיות ביוטיוב, עוקבים לטיק טוק, בוסט ובוט לאינסטגרם, פייסבוק וכו'…

 

לסיכום,

קניית עוקבים באינסטגרם היא אחת הפעולות הראשונות שמומלץ לבצע כאשר מעוניינים להרחיב את החשיפה ולהגדיל את הסיכויים שלכם להצליח ברשת החברתית, לאחר מכן תוכלו להתקין גם בוט שיוכל לעזור לכם על פי הגדרות כמו אחריי מי לעקוב, מאגר תגובות אוטומטי, לייקים, צפייה בסטורי וכו'

אינסטגרם

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא