נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד הפקת אירועים ולארגן חתונה מהסרטים

חתן וכלה

הפקת אירועים הוא תחום מאד פופולרי היום שמקנה לכם ידע וכלים כדי להפיק אירוע מהסרטים.

מפיק או מפיקת האירועים אחראים לארגון כל אירוע אפשרי החל מפגישת עסקים ועד חתונה דרך כנס, פסטיבל או מסיבה. המפיקים בוחרים תאריך ומיקום ואחראים על כל הארגון של אוכל, מוסיקה, צילום, עיצוב

ואטרקציות.

את הנושא אפשר ללמוד כקורס ואפילו תואר ראשון.

 

ארגון חתונה

חתונה הוא האירוע הכי נפוץ בו נעזרים בשירותים של הפקת אירועים. יש היום כל כך הרבה פרמטרים בתכנון חתונה, החל מבחירת אולם אירועים ועד בחירת הקונספט של האירוע שכדאי להיעזר במפיקת/ת אירועים ולחסוך כאב ראש. מדובר בתחום שמשתנה ומתעדכן כל הזמן ודברים שהיו מאד אטרקטיביים בחתונות לפני שנה, לא בהכרח רלוונטים לחתונה שתרצו לעשות היום. מפיק אירועים יודע בדיוק מה הארנדים הנפוצים ויכול לעזור לכם לתכנן חתונה מהסרטים.

 

ארגון חתונה לעומת הפקת חתונה

בגדול, עיקר ההבדל הוא בעלויות כאשר הפקת חתונה תעלה לכם הרבה יותר יקר וזה תשלום נוסף למה שתשלמו בשביל החתונה עצמה (אולם, אוכל, צילום, מוסיקה וכו'). מארגן חתונה לעומת זאת, לא גובה תשלום נוסף והוא עוזר לכם בכל תכנון החתונה. במרבית המקרים, מארגן החתונה עובד מטעם אולם האירועים או גן האירועים שבו אתם מתחתנים.

 

מארגן/נת חתונות

מומלץ להיעזר בשירות הנ"ל כמה שיותר מוקדם ולא סמוך לאירוע. המארגנים מסייעים בבניית תקציב, חישוב מספר המוזמנים, בחירת מיקום האירוע וסגנונו. המארגן יכול לתת לכם הערכה של מחירים ותקבלו הצעה בהתאם למה שמתאים לכם ובהתאם להעדפות שלכם. ישנם גם מארגני חתונות שעובדים עצמאית ולא כחלק מאולם האירועים והם יכולים לעזור לכם לבחור אולם/גן אירועים בהתאם לציפיות שלכם.

 

הפקת חתונה לבד

בהחלט אפשרי אם יש לכם מספיק זמן עד החתונה וגם זמן פנוי להתרוצץ ולדבר עם בעלי מקצוע. אם אתם הולכים על גרסה קלאסית של חתונה אז הפקת האירוע לא צריכה להיות מורכבת מידי שכן באולם/גן אירועים שתבחרו יש כבר את האוכל אז תצטרכו לדאוג רק לצילום ומוסיקה. בחירת צלם ודי ג'יי מתבצעת בדרך כלל מפה לאוזן דרך חברים או בני משפחה וחתונות שכבר הייתם. צלם יגיע גם עם צלם מגנטים ואם אתם רוצים משהו ייחודי אפשר להוסיף בנפרד איזשהו גימיק כמו למשל להקת מתופפים, כנרים, דוכן דונטס או עמדת מתוקים מרשימה.

 

לסיכום

כל אירוע שמתוכנן לכם בקרוב, תוכלו להיעזר במפיק אירועים. אם יש לכם חתונה בפתח תוכלו להפיק אותה עם שירות מקצועי של הפקת חתונות (בתשלום נוסף) או מארגן חתונות. בנוסף, תמיד יש את האופציה של לתכנן לבד את אירוע החתונה שלכם מבלי התערבות של אנשים מבחוץ ככה שיהיה בול לטעמכם ולתקציב שברשותכם. בכל אופן, שיהיה לכם מזל טוב!!

רחבת ריקודים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא