נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד לאבחן קרטוקונוס?

העין בהירה

ידע האו אחד הדברים החשובים ביותר בחיים.

ככל שנדע יותר כך נהיה בריאים יותר ואין מקום בו הדבר בא לידי ביטוי יותר מאשר בתחום המחלות.

אם אנו סובלים ממחלה אנו חייבים להבין כיצד לאבחן אותה ולהבין מדוע היא נגרמת וזאת בכדי שנוכל לטפל בה בצורה הטובה ביותר שיש.

לכן אנו צריכים להבין כיצד אפשר להבחין קרטוקונוס.

מי שלא יודע קרטוקונוס היא מחלה הנגרמת מקרנית ההופכת לקונוס והופכת דקה יותר ויותר.

בעיה זו מובילה ללקות ראייה, לפגיעה בצילינדר ובמקרים קיצוניים אף לעיוורון.

הבעיה מתחילה לצוץ בגיל 14 ועד גיל ארבעים הראייה שלכם תדרדר עוד ועוד.

יש לציין כי כיום לאופטומטריסטים רבים יש מכשיר מיוחד אשר מאבחן קרטוקונוס ובעזרתו אפשר להבין האם אתם סובלים מן המחלה או לא.

לכן במקרה של הדרדרות בראייה כדאי ללכת ולבדוק בהקדם האם אתם סובלים מקרטוקונוס.

 

אילו תסמינים יש לקרטוקונוס?

קרטוקונוס היא מחלת עיניים שונה מכל מחלה אחרת וככזאת יש לא מאפיינים ותסמינים מאוד ברורים. התסמין הראשון והברור ביותר של הקרטוקונוס זה העובדה כי הראייה שלנו מדרדרת ואנו רואים עצמים בצורה הרבה יותר חלשה מבעבר. עוד תסמין של המחלה זה העובדה כי מסביב לעצמים יש הילה מסוימת המפריעה לנו לראות את העצם באופן ברור. עוד בעיה מאפיינת של הקרטוקונוס זה העובדה כי יש קושי להבדיל בין צבעים שונים ולבסוף הבעיה האחרונה אך לא פחות חשובה זה ההבדל כי יש ירידה בחדות הראייה שלנו ובראיית התלת מימד שלנו. כל הבעיות הללו חריפות ביותר ואסור לזלזל בהן ובתסמין הראשון שמופיע כדאי ללכת לרופא עיניים לבחון מדוע הבעיה מתרחשת.

 

האם כדאי לבצע ניתוח לטפל בקרטוקונוס?

בהתחלה אפשר לטפל במחלה באמצעות מספר גבוה יותר במשקפיים, אך ככל שעובר הזמן כך קרטוקונוס הולך ומחמיר וסביר להניח כי משקפיים לא יטפלו בבעיה כמו שצריך. עליכם לדעת כי המחלה יכולה לגרום לעיוורון ולכן זה לא משהו שכדאי לזלזל בו. יש לציין כי אפשר לשים עדשות וכך לטפל במחלה בצורה יותר טובה אך יש מקרים בהן אין ברירה אלא לבצע ניתוח אשר יחזיר את הראייה למצב נורמלי. אם כי יש לציין כי כל מקרה לגופו ולא תמיד ניתוח יהיה הברירה הטובה ביותר שעומדת לפנינו וזה משהו שאנו חייבים לזכור ולקחת אותו בחשבון.

 

האם כל רופא עיניים יכול לבצע את הניתוח?

עליכם לדעת כי ניתוח במחלה שנקראת קרטוקונוס זה לא ניתוח פשוט ולא כל  רופא עיניים יכול לבצע אותו. לכן כאשר אתם פונים אל הרופא אל תתביישו ושאלו אותו האם הוא ביצע בעבר את הניתוח כמה ניסיון יש לו והאם אפשר לסמוך עליו בנושא כה רגיש כמו ניתוח של קרטוקונוס אשר אינו עניין של מה בכך.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים ללמידה
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא