נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להיות מנעולן מקצועי וכמה תרוויחו מהמקצוע

החלפת צילינדר

אם החלטתם שתחום המנעולנות מעניין אתכם ואתם רוצים להתמקצע בנושא, כל שעליכם לעשות הוא להרשם לקורס ייעודי או להתלמד אצל אחד מפורצי המנעולים הוותיקים והמנוסים בתחום. לאחר סיום הכשרתכם תוכלו להוציא רשיון עבודה ותעודת יושר מן המשטרה, אך לפני שתתחילו לעבוד כפורצי מנעולים מורשים, יש עוד כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

 

הכשרת פורץ מנעולן

על מנת להפוך לפורץ מנעולן מורשה יש צורך ברשיון עבודה הניתן לאחר תקופת הכשרה קצרה, בין אם היא מתבצעת באמצעות קורס ייעודי ללימוד המקצוע ובין אם היא מתבצעת באמצעות התלמדות מפורץ מנעולן מנוסה ובקיא בתחום, ובנוסף, תזדקקו לתעודת יושר מן המשטרה המעידה כי בעליה איננו בעל עבר פלילי וכי הוא אדם שומר חוק.

 

אצל מי כדאי ללמוד?

כיום ישנם מספר מוסדות המאפשרים לימודי מנעולנות מקצועיים, אך אם תבחרו בדרך השניה, באמצעות התמחות אצל מנעולן מקצועי, פנו אל ויטלי המנעולן, פורץ מנעולים מנוסה ובעל וותק רב בתחום הפועל באיזור דרום הארץ.

 

להיות פורץ מנעולן

לאחר שסיימתם את הכשרתכם ופרסמתם את עצמכם בתור מנעולן מהיר באשקלון, לדוגמא, ישנם עוד כמה קריטריונים שמומלץ מאד שתעמדו בהם אם תרצו להשאר בתחום ולהצליח בו. הזמינות שלכם צריכה להיות רחבה ככל האפשר, גם בלילה, בשבתות ובחגים. אנשים נתקעים בכל שעות היממה וברוב המקרים הם אינם יכולים לחכות לשעות עבודה מקובלות. כמו כן חשוב שתוכלו להתנייע בקלות ממקום למקום, ולהיות זמינים גם בשעות עומס ופקקים, למקרים שאינם סובלים דיחוי כגון ילד תקוע ברכב נעול וכדומה. בנוסף, תצטרכו להיות רגועים ובטוחים בעצמכם כדי שגם הלקוח העצבני וההיסטרי ביותר יידע שהוא בידיים טובות והלחץ שבו הוא נמצא יתפוגג.

 

רווחיות בתחום פורץ מנעולן מורשה

כאשר אתם ניגשים להעריך את הרווחיות בתחום זכרו כי עליכם לרכוש כלי עבודה עדינים וייחודיים על מנת להתמודד עם סוגים שונים של תקלות, דלתות של מותגי על או רכבי יוקרה. עליכם גם להיות מעודכנים בשיטות נעילה מתקדמות הדורשות מגע או קוד מיוחד. זכרו כי לקוחותיכם מצפים מכם שלא לגרום נזק נוסף לדלת או למנעול. מטבע הדברים, ככל שמקרה הפריצה מורכב יותר או דורש מיומנות גבוהה יותר המחיר עבור השירות יעלה, אך זכרו לקוח שחש מרומה או מנוצל לא יזמין אתכם שנית ולא ימליץ עליכם, לכן עליכם למצוא את עמק השווה בין העלות שאתם סבורים שמגיעה לכם ובין ציפיותיו של הלקוח שלכם.

 

לסיכום

במידה ואתם מעוניינים להפוך לפורצים מנעולנים מורשים ומקצועיים בתחום, חשוב שתרכשו מיומנויות בתחום ותמשיכו להתעדכן כל העת בשיטות המתחלפות והמתקדמות. הוצאת רשיון עבודה ותעודת יושר מן המשטרה הן התחלה חשובה, אך עליכם גם להעניק שירות מהיר, זמינות גבוהה, אדיבות ומקצועיות על מנת להצליח.

פריצת דלת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים