נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להפוך לוח שעם פשוט למעוצב ולמותאם אישית?

לוח

בחללי מקום העבודה יש בדרך כלל תזכירים באופן קבוע שצריך להעביר לעובדים, אשר מטרתם לעדכן אותם בנוגע לחדשות עדכניות או שינוי חוקים בהתנהלות העסקית במקום העבודה. ברם, המעסיקים מעוניינים לוודא כי האינפורמציה העסקית החשובה תיחקק במוחם של העובדים, ובשל כך הם נוהגים לפרסם את הודעותיהם על גבי לוח שעם במרחבי המקום. יש להניח, שימקמו אותו באזורי ההפסקה, שבהם העובדים אוכלים את ארוחת הצהריים, מה שמבטיח שהעובדים יבחינו בשינויים החשובים ויתוודעו לכל המידע האינפורמטיבי החדש…

 

מה הסגולות המובילות של לוח שעם?

יש כל מיני סגולות ייחודיות לנוכחות של לוח שעם. ואלו הן, בסדר רנדומלי –

  • מתקנים רפואיים נודעים בשל העומס שבהם, בפרט בתי החולים. יש בהם מטופלים או מבקרים שנכנסים ושיוצאים מהמקום במשך כל שעות היום. צוות הטיפול עסוק מדי מכדי להשיב על כל שאלה, קטנה כגדולה, של המבקרים. לפיכך, לוחות השעם נודעים בתור מקור נהדר של מידע על שעות הביקור, חדשות אחרונות בתחום המחקרים הרפואיים, או כל פעילות שהיא, וכיוצא בזאת.
  • חברות, ארגונים או עסוקים מוצאים בלוח השעם יתרונות רבים, כאשר ממקמים אותו בקבלה, הוא מועיל ללקוחות שממתינים. לוח השעם יכול להכיל מידע אינפורמטיבי עליהם, כמו גם מידע שיווקי ופרסומי, סיפורי הצלחה, וההיסטוריה של הקמתם. מה שבהכרח ילהיב את הלקוחות לעשות עסקים עמם.

 

איך ללמוד להפוך לוח שעם פשוט למעוצב ולמותאם אישית?

ניתן להפוך לוח שעם פשוט למעוצב ולמותאם אישית ברגע שמתחילים לחשוב מחוץ לקופסה ובאופן מסוגנן. ברמה האופטימלית, באפשרותכם לעשות שימוש בלוח שעם בהתאמה האישית בחלל לשם יעדים עיצוביים. הדבר מהווה שיקול מיטבי בשביל מי, שלמשל, מנהל בית עסק מהבית שלו. כל מה שנדרש לכם הוא רק – רצועות של הרכבה, בד פשתן כהה, לוחות ליבת קצף שחורים, מדבקות מוזהבות, מספריים, דבק נייר, דבק ספריי, סרט צייר ושדכן.

באפשרותכם אף להכין לוח מודעות עם לוח שעם פשוט, באופן הכי כיפי, באמצעות מציאת לוח השעם המושלם בשבילכם, בו תוכלו לעשות שימוש לשם תיוג רשימת המשימות או ההערות הכלליות שלכם. בנוסף לכך, באפשרותכם להציג על גבי לוח השעם יומני נסיעות, תמונות או מפות, שמשמשים אתכם ביום יום. אין כל ספק, כי תוספת התפאורה הכי מומלצת תתמזג עם מקום המגורים שלכם. האלמנטים שילוו אתכם בתהליך כוללים את הפריטים הנ"ל – מברשת ספוג, קופסת צללים ממוחזרת, מוד פודג', פקקים, אקדח דבק חם, צבעי קיר על כל שפע הגוונים, חוט לתליית הלוח שעם, מברשות צבע, וכמובן – לוח השעם.

באפשרותכם ליצור קיר לוח שעם מסיבי לחלל או למקום המשחקים של הילדים שלכם, על מנת להציג לרווחה את יצירות האומנות של הילדים שלכם באופן הכי פרודוקטיבי. ברור מאליו, כי הילדים שלכם מאוד ישמחו לראות את יצירות האומנות שלהם תלויות לראווה באופן כה מושך. אינכם חייבים לגייס לשורותיכם בעלי מקצוע, לשם מילוי משימה זאת, או לשאת ביותר מדי הוצאות כספיות. באפשרותכם לעצב באופן אישי את לוח השעם, וזאת תעשו באמצעות גיוס הכלים שלהלן – אקדח מסמרים, לוח אם די אף עבור המסגרת, מסמרי גימור, לוח שעם, ברגים מעץ, צבע ייחודי למסגרת, לוחית תחתית ומכחולים, וזהו, השתמשו בדמיון העיצובי שלכם, כדי לשדרג את לוח השעם להצגת תפארת היצירות של הילדים שלכם.

פתקים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא