נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להשקיע בשוק ההון

שוק ההון

מיליוני אנשים מנסים את כוחם בשוק ההון מידי שנה, אבל רובם חווים הפסדים ומתרחקים. רוב האנשים חושבים כי זה פשוט כי לא ניתן להרוויח משוק ההון וכי בסוף כולם מפסידים שם, אך זה לא נכון. העובדה הנכונה היא שרוב האנשים שסוחרים בשוק ההון אינם למדו לסחור נכון, וללא לימוד נכון גם לא ניתן להרוויח. במאמר קצר זה אנו נסביר כיתד ללמוד להשקיע בשוק ההון נכון, ולהיות מהחלק הקטן שמרוויח.

 

אל תתעצל לקרוא

העולם שלנו מציע שפע של מידע בחוץ: מאמרים פיננסיים, ספרי בורסה, הדרכות ועוד. חשוב לא להתמקד בחלק קטן וצר של השוק, אלא לנסות לפתוח את הראייה לשוק כולו. למד את השוק מכל בחינה, כולל רעיונות ושלל המושגים. השוק אינו דבר סטטי, כל יום בו הוא יום חדש וכל תקופה בו שונה לגמרי מהקודמת ולכן אנו ממליצים לעקוב אחר השוק בכל יום בזמנך הפנוי.

 

תלמד לנתח את השוק

הסוחרים מניעים את השוק על פי שני סוגי ניתוח: ניתוח טכני וניתוח פונדמנטלי. אין זו נוסחה חד משמעית ובטוחה אך יש לה השפעה אדירה על השוק. ניתוח פונדמנטלי מציע נתיב יותר הגיוני עבור השקעה וזו כי הוא מתבסס על עקומות צמיחה וזרמים של הכנסות, אבל סוחרים לא תמיד עובדים על פי כך.

הניתוח הטכני הוא חיזוי המחיר העתידי על פי הגרפים ואינדיקציות טכניות נוספות. לסוחר טוב חשוב לדעת את שני סוגי הניתוחים, סוחר שידע את שני הסוגים יקבל היתרון משמעותי בשוק על פני אלו שיודעים רק את אחד מהם (רוב הסוחרים, אינם יודעים במקצועיות אפילו לא אחד מהם). ניתן ללמוד את הניתוח הפונדמנטלי והטכני על ידי מורים פרטיים, מכללות, קורסים אינטרנטיים, ספרים וכו׳, למשל: סרטונים ביוטיוב, הקורס של יוזבגי אייל ועוד.

 

מסחר בדמו

מסחר בדמו מציע פתרון מושלם עבור סוחרים מתחילים. מסחר דמו מאפשר לפעול בשוק בזמן אמת ולקבל החלטות קנייה ומכירה. מסחר בדמו בדרך מתאפשר בתוכנות בורסה של הברוקרים השונים בתנאי כניסה עם כסף מוחשי אליהם. המעבר ממסחר דמו למסחר בכסף מוחשי תלוי בכם, אל תמהרו, קחו את הזמן להכיר את השוק ואת הפעולות שלכם. נסו להיכנס למסחר בדמו עם כל הרגש, הרגש הוא הדבר המשפיע ביותר על הסוחר.

 

לסיכום,

בניגוד לדעה הרווחת, שוק ההון הוא לא מלכודת להפסיד את הכסף. הבעיה ששוק ההון חווה הוא דעה רווחת שמדובר בכסף קל ומשיכת סוחרים לא מיומנים שמפסידים את כספם. בעזרת לימוד מקצועי בשלל הדרכים של הניתוח הטכני והפונדמנטלי ניתן להצליח בשוק ההון ולהשיג רווחים מרשימים, הכול תלוי במיומנות הסוחר.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים