נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד להשתמש במערכות של בית חכם?

בית חכם

בית חכם הוא תפיסה חדשה של המאה ה- 21. שיפור שגרת היום – יום באמצעות תכנות מוקדם של כל מערכות הבית היא תפיסה שעדיין לא נקלטת בתודעת הציבור כאפשרית. נושא כמו תפעל מערכות חשמל מרובות נשמע כמו פעולה שרק מהנדס חשמל יכול לבצע. בואו לקרוא ולהתפעל מהפשטות, כי ככה אפשר ללמוד לתפעל בית חכם, וזה פשוט יותר ממה שאתם חושבים.

 

הכל מתחיל מהמתקינים

בית חכם לא תמיד נבנה כבית חכם. כיום, ההנחה הרווחת בציבור היא שבתים חכמים פשוט נבנים כך ביחד עם המערכות ותשתיות אך זה נכון אופן חלקי. כיום, אפשר להתקין מערכת שהופכת את כל הבית לחכם. למשל, חברת global quality נמצאת בתחום כבר עשרות שנים, והיא מציעה מספר סוגים שונים ש מערכות בית חכם, לנוחיות המתגוררים בו. כשהחברה המתקינה היא כבר על תקן מומחית בנושא, סוגיית התפעול נהיית פשוטה יותר.

 

תפיסת דור המסכים

פסקה זו לא באה לתת לכם את הבשורה הגדולה על הדרך הקלה ביותר לתפעל בית חכם, אך היא כן בה להסביר לכם את הגישה שבה צריך לנקוט. כיום, הכל מוצע לנו בתוך הפלאפון. תמונות, צילום, מוזיקה, התקשרות בעשרות דרכים שונות, פנאי, אקטואליה ומה לא.

תארו לכם, שטאבלט יכול להציע לכם מענה לכל צרכי התפעול שלכם בבית. החל מהפעלת דוד המים החמים ועד להרתחת מי שתייה לקפה של הבוקר. הכל היום נגיש דרך המסך, אז למה לא הבית שלכם?

 

מדריך הפעלה

כמו שכל מוצר שאנו מקבלים מגיע עם מדריך הפעלה ותמיכה קווית, כך גם בית חכם; או לפחות מערכת ההתקנה של הבית בו התקנם את הבית החכם. אתם לא נשארים לבד, וחברות וותיקות כמו global quality לא ישאירו אתכם אפילו לא רגע אחד חסרי אוני בכותלי הבית שלכם.

 

מדריכים באינטרנט

חוכמת ההמונים הוכרה כאחת השיטות הטובות ביותר להשיג את התוצאה או התשובה המדויקת ביותר לסוגייה שלכם. תהיו בטוחים שיש עוד אנשים רבים בעולם שגרים בבתים חכמים, ותמיד תוכלו ליצור קשר בקבוצות ייעוץ בפייסבוק ואפילו דרך החברה שבה התקנתם את המערכת.

 

רגע לפני כיבוי

מערכת בית חכם היא דינמית ונגישה הרבה מעבר למה שאתם חושבים. אם אתם מתכנתים שעון מעורר בפלאפון שלכם, אין סיבה שלא תצליחו לתזמן את מערכת דוד השמש שלכם. מערכת בית חכם בדרך כלל תהיה מותקנת בטאבלט שמקושר בחיבור אלחוטי ללוח הבקרה הראשי, ועליו יהיו אפליקציות בהתאם למכשירים המתוכנתים בו.

אפליקציות כמו "אורות", "מקרר", "תריסים" ולמשה – כל מה שמחובר לחשמל ולמערכת. ממש לא צריך להיות בעל תואר הנדסי כדי להשתמש בבית חכם, ושימוש יום – יומי בבית שלכם תהיה הגורם המלמד הטוב ביותר. אל תחכו, התקשרו ל – global quality.

בית חכם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא