נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד לעשות השתלת שיער?

גבר עם משקף

השתלות שיער הפכו להיות עניין מקובל ביותר בשנים האחרונות בעיקר בעקבות המהפכה שטורקיה הובילה בתוך המדינה המפותחת ביותר בתחום האסתטי. בשונה ממדינות אחרות כמו ישראל בטורקיה השתלת השיער מתבצעת על ידי צוותים טכניים בפיקוח של רופאים, לפניכם כל מה שצריך לדעת על השתלות שיער בטורקיה.

 

הקליניקה של ד"ר זריאן

אחד מהמרכזים הרפואיים המומלצים להשתלות שיער בטורקיה הוא של דר זיראן – hair of zrian. המרכז ממקום בליבה של בירת טורקיה – איסטנבול בבית החולים medical park מ – 1993. הקליניקה של זריאן נחשבת לפופלרית במיוחד והיא מספקת פתרונות יעילים לבעיית ההתקרחות – השתלת שיער בשיטות המקובלות ביותר FUE  ו – DHI.
המרפאה בעלת נסיון של עשרות אלפי השתלות ואלפי ישראלים כך שהקשר בין ישראליים למרפאה הוא טוב והדוק גם מבחינה בירוקרטית וגם מבחינת איכות הביצוע של השתלת השיער בצורה שמתאימה לסטייל והמראה הישראלי.

 

השתלות שיער בטורקיה

קיימת הערכה שמתבצעות בין 1000 ל 1500 השתלות שיער ביום אחד רק באיסטנבול ולא סתם. התהליך עבר פריצת דרך משמעותית בטורקיה ומרפאות רבות מתמחות בתחום. מלבד המקצועיות ופריצת הדרך שטורקיה עשתה בתחום המחיר משחק תפקיד לא קטן כאשר ניתן לעבור את התהליך בשליש מחיר מאשר בארץ.

 

מהן השיטות השונות להשתלת שיער

כיום משתמשים בעיקר בשתי שיטות עבור ההשתלה שהן – FUE Follicular Unit Extraction  ו Direct Hire Inplant הנקראת בקיצור DHI. בשתי השיטות השערות שיושתלו לאזור הרצוי יהיו שערות שנקצרות מהחלק התורם של הקרקפת שהוא לרוב יימצא בחלק האחורי של הראש אשר מתאפיין בעמידות ושערות חזקות. ההבדל בין השיטות בא לידי ביטוי באמצעי הוצאת השערות והחדרתן:

  1. FUE – בשיטה זו יוציאו את השערות מהחלק התורם יחד עם רצועות עור, את השערות יפרידו מרצועות העור מחוץ לקרקפת, יאחדו מספר שערות ליחידה אחת אשר תוחדר לאזור התורם לאחר שנפתחו תעלות עבורן.
  2. DHI – בשיטה זו משתמשים במזרק אלומיניום מיוחד אשר באמצעותו ניתן להוציא את השערות מהחלק התורם ולהחדיר אותן לחלק המתקרח מבלי צורך בפתיחת תעלות או הליך נוסף מחוץ לקרקפת.

 

מה זמן ההחלמה לאחר ההשתלה?

בימים שלאחר ההשתלה יש לנוח ולצפות להופעת כאבים או עקצוצים קטנים, יש אנשים שמתלוננים על כאבים חזקים או עקצוצים מטריפים אך יש אנשים שבכלל לא הרגישו דבר מזה. בשלושה ימים הראשונים גם אתם חווים גירודים ועקצוצים אסור לכם לגעת בראש ולכן תקבלו כובע מיוחד שימנע מכם לעשות זאת. בחמישה ימים שלאחר ניתוח יש להימנע מעישון וקיום יחסי מין ופעילות גופנית מוגברת.

 

לסיכום

השתלות שיער מתאימות לאנשים רבים המחפשים פתרון לבעיית התקרחות ודילול שיער ונמאס להם בתכשירים וטיפולים אחרים, מומלץ לעבור את הטיפול בטורקיה מכל הסיבות שפורטו. לקליניקה של דר זריאן תוכלו להגיע בעזרת חברות התיווך השונות.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא