נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד לעשות טיפולים אסתטיים בצורה נכונה

דוגמנית

טיפולים אסתטיים לשיפור המראה החיצוני או לצרכים רפואיים הם טיפולים הכרחיים שאנשים רבים זקוקים להם.

המאמר יתאר איך ללמוד לעשות טיפולים אסתטיים בצורה נכונה ומקצועית.

 

אלו טיפולים אסתטיים הם המבוקשים ביותר?

כל אחד רוצה מדי פעם לשפר משהו שמפריע לו במראה החיצוני ולהיראות במיטבו. לשם כך ישנם טיפולים אסתטיים שעשויים לקדם את הצרכים השונים. ניתן למנות טיפולים אסתטיים כמו ניתוחי אף, טיפולי שיניים, יישור והלבנת שיניים, השתלות שיער, טיפול ושימור השיער, בוטוקס וחומצה הילרואנית לשיפור מראה הקמטים בפנים, טיפולי פנים ועוד. על מנת לבצע פעולות אסתטיות  כאלו יש לקבל הסמכה וללמוד את מקצועות האסתטיקה במקום בעל מוניטין המעניק תעודת הסמכה לכך.

 

איך ללמוד לעשות טיפולים אסתטיים בצורה נכונה?

על מנת לעבוד במרפאות אסתטיקה נחשבות כמו MY ART LOOK או במרפאות אחרות צריך ללמוד את רזי המקצוע בצורה נכונה ומדויקת ולהפוך לאנשי מקצוע מיומנים ומומחים בטיפולים השונים.  על מנת שלא להיות חאפרים ולעסוק בטיפולים אסתטיים שאינם מורשים צריכים ללמוד קורסים רק במקומות בעלי הסמכה, עמידה בתווי התקן ובעלי רישיונות ממשרד הבריאות. אנשים שעובדים ללא קורס מקצועי יכולים להזיק ללקוחות שלהם בין אם מדובר על שימוש בחומרים מזיקים ובין אם על פעולות שהם מבצעים היכולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים. זאת אומרת שגם החומרים וגם הרופאים צריכים להיות מאושרים על ידי משרד הבריאות כדי שלא ייווצרו למטופלים נזקים כמו צלקות, כוויות, פגיעה בשרירים, עיוותים, זיהומים או תגובות אלרגיות שעלולות לסכן את חייהם. זו הסיבה שמשרד הבריאות אוכף את מי שאינו מוסמך ונוקט בהליכים משמעתיים גם כשאין פיקוח על מכון האסתטיקה בו ניתנים הטיפולים.

 

מי יכול ללמוד ולבצע טיפולי אסתטיקה?

רק רופאים מוסמכים יכולים ללמוד טיפולי אסתטיקה מאחר ומדובר על רפואה אסתטית. לכן רופאי שיניים יכולים לעבור קורסים ליישור וטיפולי אסתטיקה בשיניים ורופאים ובוגרי רפואה יכולים להתמחות בטיפולים אחרים לאחר שלמדו אנטומיה של הפנים, טכניקות טיפול, מבנה העור, תיאוריות על חומרי הזרקה כמו בוטוקס וחומצה היאלרונית ואף התנסו בכך במסגרת הלימודים. המטרה של הקורסים היא להפוך את הרופאים למומחים בתחומים אלו או בתחומים אחרים כמו טיפולי וורידים, עיצוב תווי פנים, מניעת הזדקנות העור, מילוי קמטים, עיבוי השפתיים ועוד.

 

מהו היקף הלימודים ותנאי הקבלה?

משך לימודי האסתטיקה משתנה בהתאם לתחום הנלמד ובהתאם למוסד בו לומדים. הלימודים יכולים להימשך מספר חודשים עד שנה במסגרת חד או דו שבועית על מנת שהרופאים יוכלו להמשיך לעבוד ולכן רובם לומדים קורסי ערב. על מנת להתקבל למקצועות האסתטיקה צריך להחזיק בתואר M.D ולהיות בעל רישיון לעיסוק ברפואה. לסיכום, בארץ ישנם מוסדות שונים שבהם ניתן ללמוד רפואה אסתטית ולכן חשוב לקבל המלצות על מוסד מקצועי ובעל מוניטין בתחום זה.

מסכה

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא