נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד לשחק פוקר נכון

משחק חשיבה

על מנת להפוך לשחקן פוקר מקצועי צריך 3 דברים: להכיר היטב את חוקי המשחק והתאוריה שמאחוריו, ליישם את התאוריה בעזרת פוקר פייס להטעיה פסיכולוגית, ולעשות שימוש בקלפים איכותיים ומקצועיים. המאמר ייתן טיפים כיצד לשחק פוקר נכון.

 

הציוד המקצועי

שחקני פוקר רציניים צריכים בראש ובראשונה מזוודת פוקר מקצועית. היום כמעט בכל בית יש כזו מזוודה המחכה לימי שישי בערב או ערבים אחרים למשחק מאתגר עם החברים. הפוקר הוא משחק מהנה אך חייבים להתייחס אליו ברצינות. לפיכך, ישנה חשיבות רבה למזוודה איכותית המגיעה בדרך כלל עם 300 ז'יטונים מפלסטיק איכותי, שתי חפיסות קלפים מפלסטיק, 5 קוביות, צ'יפ דילר. המזוודה עצמה נראית מקצועית בשל הצבע השחור שלה. ניתן לרכוש אותה כמתנה למשפחה או לחברים חולי פוקר או לכאלו שרק מתחילים.

 

השפעת הסביבה

משחק פוקר צריך להשפיע פסיכולוגית על הסובבים אותך. אם זה במימיקת הפנים, בתנודות העיניים ובשפת הגוף כולה. אתה למעשה צריך לבלף את החבר'ה כשיש לך קלפים טובים אך לא באופן מוחצן יתר על המידה. עם זאת, צריך לזכור שגם החברים מנסים להשפיע עליך בשפת הגוף ובהבעות הפנים שלהם. בנוסף, הם עושים זאת בשאלות, סחבקיות, נעיצת מבטים ועוד. הפתרון הוא לנתק עמם קשר עין ואוזן באמצעות משקפי שמש, מוזיקה מוגברת ובגדים גדולים שיסתירו את תנוחת הגוף שלך.

 

שחק בסגנון שלך

אומנם את משחק הפוקר משחקים על פי כללים בינלאומיים הידועים מראש, אך חשוב להיצמד לסגנון אישי ולא לתכנן עם חברים מהלכים ולהתייעץ איתם בשיחות חולין. ישנם חברים שמנתחים את המשחק ששיחקו וכך למעשה מגלים את השיטות והסגנון האישי. החברים חווים את דעתם שברוב המקרים היא אינה אחידה. הרבה דעות יכולות להוליך אותך שולל ולהביא להחלטות שגויות. מקצוען אמיתי שומע רק לרחשי ליבו וממשיך לשחק את המשחק בסגנון שלו.

 

פוקר פייס

חוץ ממימיקת הפנים ושפת הגוף אותה ציינו קודם לכן, לא כדאי לדבר בזמן שחושפים את היד. ייתכן ומיתרי הקול שלך יעידו על התרגשות. בנוסף, כאשר אתה פותח יד אל תסתכל על היד ההתחלתית לפני שתורך לדבר. חשוב לשחק לאט ולקחת את הזמן באדישות של 8 שניות חשיבה לפני כל מהלך גם אם אתה יודע באופן וודאי שאין לך מה להוריד. מומלץ גם להמר עם הצ'יפים באותה כמות בכל פעם, לא פחות ולא יותר ובאופן בטוח.

 

התבוננות מעמיקה

כשמגיע תורך להוריד יד אל תסתכל עליה. במקום זה התבונן בשחקנים האחרים ובדוק האם הם מסתכלים על היד שלהם או מאבדים ענין. זה ייתן לך הרבה מידע בתוספת גובה ההימור של היריבים. האם הם הימרו מהר כשהיד שלהם חזקה, האם הם העלו את הסיכון ועוד. בסופו של דבר, החשוב ביותר הוא ליהנות ממשחק מאתגר ובירות עם החברים.

 

קלפים וגיטונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא