נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד על אבו דאבי לפני שמגיעים

הרמון

מי מאיתנו לא חלם בתקופה האחרונה, לאחר הנורמליזציה ביחסי ישראל ואיחוד האמירויות, להגיע לסוף שבוע או אפילו לכמה שבועות ליעד הנחשק, דובאי או אבו-דאבי.

ישראלים רבים, מיד ברגע שיכלו, רכשו כרטיס וטסו לארץ הנחשבת במדריכי תיירות רבים כ"ארץ הפלאות" המודרנית.

אבו דאבי, מתאפיינת בתרבות מקומית מדהימה, פסיפס תרבותי עשיר ומרתק, נופים פראיים ואוכלוסייה אותנטית מקומית. בניגוד לדובאי, בה אוכלוסייה רבה היא אוכלוסיית מהגרים, באבו דאבי רוב האוכלוסייה היא אוכלוסייה מקומית ילידית. נוסף על החוויה המקומית, אבו-דאבי מציבה בפני התיירים שילוב נדיר יחסית של שמרנות וחדשנות. לדוגמה, ההקפדה על קוד הלבוש הצנוע באבו-דאביי הדוקה ביותר, אף יותר מדובאי, אך במקביל נוכל לראות את התושבים נוסעים במכוניות יוקרה ומסתובבים בחנויות אופנה בעלות חלונות ראווה מלאי פאר.

אך, כאשר ישראלים רבים מתחילים בתכנון הטיול שלהם לאבו-דאבי, הם נבוכים במידת מה. שכן, מעט קשה ללקט מידע עדכני ורלוונטי על אבו-דאבי ולשם כך ננסה כעת להציג בפניכם מגוון דרכים בהן תוכלו ללמוד על אבו-דאבי עוד לפני שתדרכו ביעד נחשק זה.

 

חיפוש באינטרנט

האמצעי הראשון דרכו תוכלו להשיג מידע זמין, עדכני ובהיר באופן יחסי, הוא השיטוט באינטרנט. תוכלו להתחיל ב"סיור" מדומה אותו תערכו באבו-דאבי באמצעות הסרטונים השונים ביוטיוב. לאחר מכן, כנסו לאתרים של בלוגרים שטיילו  במקום כמו אבו דאבי וערכו סרטונים המסבירים אודות אטרקציות, מסלולים ומקומות בילוי מומלצים.

בנוסף, כנסו לאתרי האינטרנט השונים של סוכנויות הטיולים השונות, סקרו את היעדים אותם מכסות סוכנויות הנסיעות השונות בתוכניות הטיול שלהן וכך תוכלו לגבש לעצמכם תוכנית ראשונית של דברים שיעניינו אתכם באבו-דאבי.

כעת, רשמו לעצמכם על דף את המקומות והיעדים באבו-דאבי שמצאו חן בעינכם, ואלו יהוו את עמוד השדרה של הטיול המתרקם שלכם.

 

ספרים ומדריכים

בחנויות הספרים השונות, ישנם כבר כעת ובעברית, מגוון עלוני מידע, חוברות וספרים שיצאו ממש בתקופה האחרונה על היעדים החדשים שנוספו לרשימת היעדים של התייר הישראלי. כך, שתוכלו כבר כעת לרכוש לעצמכם מדריך נסיעות כזה ולעלעל בו עוד קודם הנסיעה.

אומנם, מדריכים מעין אלו יהיו מעט פחות מפותחים ממדריכים עבור יעדים אליהם ישראלים טסים כבר שנים רבות, אך תוכלו להשלים את החסר באמצעות רכישת מדריכי נסיעות בשפות זרות, עבור אזרחים זרים, כגון מדריכי נסיעות באנגלית עבור אזרחים אמריקאים וכך תוכלו לצייר לעצמכם תמונה מלאה יותר של הטיול המתוכנן שלכם.

 

יצירת קשר עם תיירים

הדרך הטובה ביותר ללמוד בצורה בלתי אמצעית על אבו-דאבי, היא ליצור קשר עם תיירים שכבר ביקרו שם בעבר, באמצעות פורמים וקבוצות באינטרנט. כך, תוכלו לשאול את אותם תיירים כל מה שתרצו ותקבלו תשובה מפורטת ואמיתית.

 

לסיכום

לאחר שתבצעו את האמור, תוכלו להגיע לאבו-דאבי מוכנים ונרגשים לטיול הקסום שלכם.

 

בניינים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא