נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד על אפליקציית טיק טוק ולמה זה משתלם לבעלי עסקים

אפליקציה

ככל שהזמן עובר העולם עובר להיות בדיגיטל, ובפרט ברשתות החברתיות, מי שלא שם לא קיים, ועם ההצפה של המידע ומגוון האפשרויות המון בעלי עסקים מאבדים את עצמם ולא יודעים מהיכן להתחיל.

פייסבוק? יוטיוב, או אולי בכלל לפתוח בלוג?

בשנים האחרונה פרצה לתודעתנו רשת חברתית חדשה אשר גלום בה המון פוטנציאל שיווקי, הטיקטוק, במאמר הבא סיקרנו את כל הפרטים החשובים.

 

מהי טיקטוק

מידי כמה שנים, צצה לה אפליקציה חדשה שמשנה את הדרך שבה אנחנו משתמשים במדיה החברתית, אחת מהן היא הטיקטוק, אשר פרצה דרך בשנת 2021 והפכה להיות פופולרית במיוחד.

זוהי רשת חברתית לשיתוף של סרטוני וידאו קצרים, אשר ניתן להוסיף להם סאונד ממגוון רחב של קטעי שירים, אפקטים וטקסט.

המשתמשים יכולים ליצור תוכן ולצפות בתוכן שאחרים העלו, רוב הסרטונים כוללים כריאוגרפיה, בין אם זה ריקוד או סנכרון שפתיים עם שיר. ישנם גם סרטוני קומדיה, אתגרים וממים. האפליקציה ממוקדת במוזיקה, היא התחילה כאפליקציה לילדים ולאט לאט התרחבה לתחומים נוספים.

 

איך היא עוזרת לבעלי עסקים

טיקטוק היא אחת הרשתות המצליחות ביותר כיום,  יש בה יותר ממיליארד משתמשים, מיליון סרטונים נצפים בה מדי יום, ו- 90% מהגולשים שלה משתמשים בה יותר מפעם אחת ביום.

 

למי זה מתאים

לטיקטוק יש מעל 250 מיליון משתמשים, ישנו סטריאוטיפ כי זו פליקציה לילדים ונוער אך ככל שעובר הזמן ועם הפופולריות של האפליקציה, מצטרפים יותר ויותר בני 30 ומעלה, האפליקציה מתאימה לכל בעלי העסקים אשר רוצים להגדיל את החשיפה שלהם באופן משמעותי.

אחוזי החשיפה בטיקטוק גבוהים במיוחד, ועם שיווק ממומן אפשר להגיע להמון אנשים בתקציבים נמוכים מפייסבוק באופן משמעותי. היתרון הגדול הוא בטיקטוק מתאימה את נתוני התפייה למה שאנשים אוהבים לראות כך שיש סיכויים גבוהים לכך שהפרסומות יגיעו לאנשים שרוצים ומעוניינים לראות אותן, ולא ידלגו הלאה בשעמום.

טיקטוק זו הפלטפורמה האידיאלית לפרסום לדברים שמצטלמים טוב, כמו: אוכל, אימוני כושר, עיצוב שיער ועוד.

 

מה חשוב לדעת על טיקטוק

כדי להצליח בטיקטוק יש כמה דברים שחשוב לדעת, קודם כל כדאי לדעת מהם הפיצ'רים אאשר מציעה האפליקצייה, איך לנווט בה, ואיך לתפעל אותה, חשוב להכיר את האפליקצייה כדי לא לעשות דברים שתצטערו עלהם וישארו ברשת לנצח, ויוכלו לפגוע בעסק שלכם.

בנוסף,  טיקטוק זה המקום להיות בו יצירתיים, לצאת מהקופסא ולבטא את היצירתיות שבכם, זה לא המקום לעוד מודעה משעמם עם פרטים טכניים,  אנשים רוצים לראות פה בידור.

 

לסיכום

אנחנו מקווים שעזרנו לכם להבין למה השימוש בטיקטוק חשוב ויכו לעזור לעסק שלכם, ואם אתם לא בטוחים שאתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, מומלץ לדבר עם משווק המומחה בטיקטוק או בחברת דיגיטל מקצועית עם תיק עבודות רחב, שתוכל להוציא מהטיקטוק את המקסימום

סלולרי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא