נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד על מהירות אתר האחסון

איך ללמוד על מהירות אתר האחסון

בחירה מושכלת בשרת אחסון לאתר שלכם או לאתרי הוורדפרס שלכם היא בהחלט קריטית. הקריטריון החשוב ביותר על פיו ניתן למדוד את איכות שירות האחסון לאתר הוא המהירות, שכן הוא יכול להשפיע על רמת הפופולאריות של האתר ועל הצלחתו. במאמר הבא נסביר בדיוק על מה כדאי לתת את הדעת כאשר אתם ניגשים לבחור אתר אחסון עבור האתר שלכם.

אתר איטי עלול להשפיע לרעה על הצלחת האתר וכמות הכניסות אליו, ולכן כשאתם ניגשים לבחור אתר אחסון עליכם לוודא שהוא אכן מהיר ושהשרתים שלו מספיק חזקים על מנת לעמוד במשימה. יש לתת את הדעת על השרת שבו אתם בוחרים לאחסן את האתר שלכם, במאמר הבא נסביר בדיוק כיצד יש לבחור את אתר האחסון בצורה מושכלת ונכונה, וכזו שתביא לתוצאות חשיפה חיוביות עבור האתר שלכם.

 

מה זה אחסון אתרים?

במידה וקיים ברשותכם עסק או אתר, כעת עליכם למצוא חברה לאחסון אתרים, או בשמה השני – Web Hosting אשר תציע אתר אחסון חזק ומהימן ובמחיר הוגן. כיום ניתן למדוד את הצלחתו של האתר על פי המהירות שלו, מכיוון שבמידה והאתר שלכם יהיה איטי ותגובותיו לא יהיו מהירות דיו – אתם עלולים להפסיד לקוחות, שכן לאף אחד אין סבלנות לבלות זמן באתר איטי.

על חברת אחסון האתרים להיות מקצועית וזמינה בכל עת, שכן האתר שלכם יהיה תלוי כולו באתר האחסון של החברה ועל כן במידה וחלילה תהיה תקלה באתר שלכם, על החברה להיות זמינה ולטפל בתקלה במהירות וביעילות.

 

מדוע אחסון האתרים כל כך חשוב?

על מנת שאתר האינטרנט שלכם יתפקד בצורה חלקה ומהירה, הוא צריך למעשה 2 דברים סך הכול:

  1. דומיין
  2. אחסון

לאחר שבניתם את האתר שלכם, כעת עליכם לאחסן אותו על שרת כזה או אחר, השרת יכול להיות בחוץ לארץ והוא יכול להיות בארץ, השרת יכול להיות גם על המחשב בבית שלכם. חברות אחסון האתרים למעשה מציעות שירות אחסון מקצועי, ושירות האחסון טומן בחובו אפשרויות אחסון רבות, אשר ניתן להתאים לכל אתר בנפרד ועבור צרכיו הספציפיים. לצורך העניין, אתר קטן ופשוט יחסית, אינו מצריך שרת חזק במיוחד.

אך במידה ומדובר באתר אשר מיועד ״לארח״ מאות אלפי גולשים בכל יום – יהיה צורך בשרת אחסון חזק ואמין. אחד הדברים החשובים ביותר עבור האתר שלכם, היא למעשה המהירות שבה הוא יתפקד ויעלה מול הגולש – לגולש אין סבלנות כלפיי אתרים איטיים, ועל כן מהירות הגלישה באתר תהיה תלויה בין היתר בעומס שקיים על השרת בו אתם משתמשים, קידוד הדף עצמו וגודלו.

על כן, חשוב שתבחרו בחברת אחסון מקצועית אשר תספק לכם תמיכה 24/7 – כך תוכלו לפתור תקלות כאלו ואחרות במהירות הרצויה ולמנוע אבדות של לקוחות רבים. לפרטים נוספים היכנסו ל – http://www.hostcnter.co.il .

איך ללמוד על מהירות אתר האחסון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא