נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד על תחזוקת הרכב והגנה מפני מזג האוויר?

רכב מיני

לשמור על ערכה של המכונית שקניתם באה לידי ביטוי בעיקר כאשר אתם רוצים למכור אותה לקראת התחדשות או החלפה.

תנו לנו לגלות לכם משהו: הכל בנהיגה.

הנה כמה כללי התנהגות בדוקים שיעזרו לכם לשמור על ערך המכונית שלכם, והכי חשוב, קבלת מחיר מירבי במכירה.

 

עד כמה אתם מצליחים לשמור על ערך המכונית שלכם?

הדבר הראשון שנמליץ לכם אם אתם גרים בבית עם חניה פרטית הוא גזיבו פוליקרבונט ששומר על הרכב נקי ומוצל. גם אם בסופו של דבר אתם לא מצליחים לשמור על הרכב מטופל ונקי כל הזמן, חשוב לזכור כי בפועל נהיגה במכונית במצב שמור טוב היא בטוחה, נעימה ונוחה הרבה יותר. כדאי וחשוב לדעת על אופן שימוש מומלץ במכונית שלכם באופן יומיומי.

 

טפלו רק במוסכים מורשים של יבואן הרכב שלכם

שמרו על המכונית שלכם עם שגרת טיפולים והקפידו לקחת את הרכב שלכם רק למוסכים מורשים מהיבואן. שם אנחנו יכולים להיות בטוחים שרכב שלנו יקבל את הטיפול המקצועי והמהימן ביותר ולפי כל ההנחיות המדויקות של היצרן על ידי צוות מקצועי שהוסמך ברצינות. כל טיפול צריך להיות מתועד בספר הרכב.

 

הגנו על המכונית מפני מזג האוויר

מזג האוויר במדינה הוא ברובו חם ברוב חודשי השנה והדבר אינו מטיב עם המכונית לטווח הארוך. השמש הישראלית חזקה מאוד וקופחת על המכונית ויכולה ליצור נזקים רבים כמו הצבע של המכונית או החלקי הפלסטיק שנמצאים גם בחוץ וגם בפנים הרכב.
שמירה על צבע המכונית כמו גם על האבזור הפנימי והריפוד, יכולים להתרחש על ידי חניה במקומות מקורים או מוצלים. ניתן לרכוש גם כיסוי לרכב, אך לאורך שעות ארוכות הפתרון הזה הוא פחות אפקטיבי.

נקיון נקיון ושוב נקיון

נסו להקפיד על שטיפה סדירה של הרכב, בעיקר בימי הקיץ החמים בהם לא יורד גשם. מטרת השטיפה היא בעיקר לנקות את המכונית מהלשלשת ציפורים, עלים נושרים ופירות דביקים המכילים שלל חומרים חומציים שפוגמים ופוגעים בצבעה המקורי של המכונית שלכם. אם שמתם לב ב"מזכרת"  כזו מהחוץ, מומלץ לנקות אותה מהרכב במהירות באמצעות מגבון או ספוג עם מים וסבון. היזהרו עם השפשוף! לא מומלץ להשתמש ביותר מידי כוח.

 

כולנו עושים את זה וחבל – אל תסעו על טיפות הדלק האחרונות

נסו לא להגיע למיכל ריק לחלוטין ולבצע תדלוק של הרכב זמן קצר לאחר שהגיע  אל האזור האדום שבמד. נסיעה על טיפות הדלק האחרונות פוגעת ביעילות משאבת הדלק. גם בשביל להימנע מלחץ מיותר וגם למען תקינות הרכב שלכם.

 

לסיכום

זכרו, שמירה על המכונית שלכם מוצלת ומוגנת מפני ה"הפתעות" שיש בחוץ עוזרת לשמור על ערכה ושוויה. מכונית שמורה מתקלקלת פחות ומופיעים בה פחות תקלות והתקלות ממכונית מוזנחת ומלוכלכת.

רכב משפחתי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא