נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד על תכנון טיולי משפחתי

שירות מיקום

כדי ללמוד לתכנן טיול משפחתי צריך זמן מאחר והתכנון דורש בניית מסלול, מקומות לינה ודרכי הגעה.

כיום בעידן האינטרנט התכנון אומנם פשוט יותר, אך יש צורך לסכרנן בין הדברים על מנת שהטיול יצליח בהתאם ללוחות הזמנים ולמזג האוויר.

המאמר יסביר איך ללמוד על תכנון טיול משפחתי.

 

לקבל סיוע ממדריך או יועץ טיולים מקצועי

הדרך הקלה ביותר לתכנון טיול משפחתי אופטימלי היא לקבל ייעוץ ממתכנן טיולים מקצועי או מורה דרך. מדובר על ייעוץ הנבנה בצורה מותאמת על פי גיל המשתתפים בטיול ועל פי הצרכים שלהם. אם למשל מדובר על פער גילים גדול בין בני המשפחה צריך לדאוג לטיול עם אטרקציות שיתאים לכולם. ככל שהתכנון יהיה מותאם לבני המשפחה, ללוחות הזמנים שלהם, לעונת הטיול וכד', כך התוצאות של הטיול יהיו טובות יותר בין אם מדובר על נופש בכנרת ובין אם על טיול בשביל חוצה ישראל.

 

לבדוק בגוגל המלצות

דרך פחות קלה הגוזלת לא מעט זמן, אך זולה יותר היא להקליד במנוע החיפוש של גוגל שאלות או מילות חיפוש ולמצוא את היעד לטיול, מה עושים שם, פעילויות למבוגרים ולילדים, אילו אטרקציות יש באזור, מקומות לינה וכד'. הגלישה הממוקדת תאפשר לכם קודם כל לקבל מושג על היעד ושנית לקבל חוות דעת והמלצות ממטיילים אחרים עם משפחות. ישנם אתרים בהם האטרקציות ומקומות הלינה מדורגים על פי חוות דעת, דבר אפקטיבי על מנת לקבל החלטות.

 

לקבל המלצות מחברים

הדרך הישנה והטובה היא לחקות משפחות אחרות. כלומר, להתייעץ עם חברים שיש להם ילדים בערך באותו הגיל כמו שלכם ולקבל מהם אינפורמציה על החופשה שהם עשו מניסיון. כך יודעים על מה אסור לוותר ועל מה כן. החברים יתנו לכם גם מושג על מחירים של מקומות הלינה בהם שהו, מחירים לאטרקציות שנהנו מהם, מסעדות טובות וכד'.

 

מה עושים לפני שמתכננים טיול משפחתי?

לפני שמתחילים לתכנן את החופשה הבאה חשוב לשבת עם בני הבית ולבדוק מה הם רוצים ומה הצרכים שלהם. זה יותר קל כשמדובר במשפחה גרעינית בעיקר כי אתם מכירים אחד את השני טוב. אך כאשר התכנון הוא עבור המשפחה המורחבת, בניית הטיול תהיה קשה יותר כי לכל אחד רצונות משלו. לדוגמה, חלק מבני המשפחה יכולים להיות מיטיבי לכת ואחרים מטיבי לסת, אם סבא וסבתא מצטרפים לטיול צריך לבחור באטרקציות פחות אתגריות, אם אחד מבני המשפחה בעל מוגבלות פיזית צריך למצוא מקומות לינה מונגשים וכן הלאה.

 

גוגל מפות – כלי תכנון יעיל

לסיכום, כשמגיעים לחלק התכנוני של הטיול מומלץ להיעזר בגוגל מפות ולבנות את המסלול על בסיס יומי. כך יהיה לכם קל יותר לדעת כמה זמן ייקח להגיע ממקום למקום ומה יש באזור, האם לבנות מסלול מעגלי או קווי וכיוצא בזה.

זוג פלוס ילד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא