נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשווק באינסטגרם – הכל על לייקים באינסטגרם

רשת חברתית

כיום ברור שאינסטגרם כבר אינה מיועדת לשימוש אישי יותר – אם עבורך או כלבך.

זוהי כעת פלטפורמה גלובלית המאפשרת למותגים לגייס כישרונות חדשים, להציג חלונות ראווה ולעודד את הקהל שלהם.

יתר על כן, משתמשי אינסטגרם אינם סתם פעילים – הם מעורבים.

יותר ממחצית מהמשתמשים הפעילים של הפלטפורמה מבקרים באתר מדי יום, ו -35% אומרים שהם בודקים אותו מספר פעמים ביום.

 

במה מתבטאת המעורבות של המשתמשים באינסטגרם ואיך היא נמדדת?

לייקים צפיות ותגובות הן בעיקר הדרך בה נמדדת המעורבות של המשתמשים באינסטגרם, ככל שפוסט שמפורסם מקבל יותר לייקים צפיות ותגובות כך הסבירות שאותו פוסט יעלה לכם במעבר קליל על הפיד עולה.

אינסטגרם פיתח אלגוריתם חדש שמודד את מידת המעורבות של המשתמשים בתכנים שונים שחברות שונות מעלות, לכל מותג או חברה יש את קהל היעד שלה והדרך שלה למשוך לקוחות ובשביל שזה יקרה כאן נכנס האלגוריתם לפעולה, ככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך יהיה לכם יותר לייקים ככל שיהיו לכם יותר לייקים כך משתמשים אחרים שנחשפים לתוכן דומה יחשפו גם לתוכן שלכם ובכך כמות החשיפה של הפרופיל עולה.

התהליך האורגני והרגיל שאינסטגרם שואפת אליו היא שכאשר פרופיל מסויים רוצה לצבור כוח ופופלריות הוא צריך להשקיע ולא מעט בשביל להגדיל את כמות החשיפה שלו ובכך לזכות בשיווק הנדרש עבור המותג שאותו אתם רוצים לפרסם או אפילו אם תרצו להיות מפורסמים התהליך של להגיע לשם כרוך בהרבה מאוד השקעת זמן ואנרגיה בשביל להפוך לפרופיל מוצלח.

 

מה קורה במצבים בהם זמן הוא המצרך הנדיר?

לפעמים לפרופילים עסקיים אין את הזמן המדובר בשביל ליצור פופולריות בקרב משתמשי אינסטגרם בצורה אורגנית וטבעית ולכן היום יש מי שמצא את הפיתרון ובא עם רצון לעזור לאותם פרופילים חסרי הזמן. חברות רבות היום עוסקות במכירת לייקים לפרופילים אינסטגרם. ההגיון הוא פשוט, ככל שתקבלו יותר לייקים על פוסטים שלכם, יותר אנשים ירגישו שיש ערך משמעותי לפוסט ולמוצר שלכם מה שנקרא חכמת ההמונים או שיווק העדר ובכך החשיפה שלכם לעוד ועוד אנשים לפרופיל שלכם תגדל.

מה זה אומר? זה אומר שבמידה ואין לכם זמן קניית לייקים באינסטגרם הוא פיתרון קל ואלגנטי, לא דורש ממכם יותר מידי והרווח שלכם הוא מיידי. החשיפה שתקבלו תהיה מיידית בזכות האלגוריתם החדש של אינסטגרם ומידת המעורבות בפרופיל שלכם תעלה.

לסיכום, ללחוץ לייק על פוסט מסוים היא אכן פעולה פשוטה שלנו כמשתמשים קל לעשות לעשות אך במידה ותרצו לשווק את המוצר שלכם ותרצו להיות שם דבר בקרב משתמשי האינסטגרם יש שתי דרכים לעשות זאת. הדרך הקלה היא קניית לייקים והדרך הקשה- עבודה רבה והקדשת זמן באינסטגרם.

 

איש קידום ושיווק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הקניית כישורים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא