נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ללמוד לתפעל גריל פחמים?

גריל פחמים ראשית

גריל הפחמים יכול להיות מאוד פשוט להפעלה למרות שהוא בתחילה יכול להיות קצת מאיים. מי הוא גריל הפחמים ומה הם שלבי הפעלת הגריל?

 

גריל פחמים יכול להיתפס כגריל מסובך ועל כן רבים יבחרו דווקא בגריל הגז אשר פשוט יותר לתפעול. אך לא חייב להיות כך הדבר, גריל הפחמים הוא בעצם די פשוט להפעלה וכולל רק מספר קצר של שלבים עד שהוא מוכן לבישול וצלייה. לאט ובזהירות אפשר ללמוד כיצד לתפעל את גריל הפחמים כך שיהפוך מאויב זר ולא מוכר לחבר קרוב ואהוב.

 

גריל פחמים

המכשיר עצמו בנוי בצורת תיבה העשויה מתכת עמידה בחום ובאש כך שהגריל כן מתחמם אך לא יינזק בעקבות הבעירה. אם מדובר בגריל קטן ונייד לרוב בתחתית התיבה יהיו מעוגנות רגליים כדי שהוא יוכל לעמוד בצורה יציבה ואילו גריל גדול לרוב יגיע רק כתיבה ויש להשיג ולהביא בנוסף מעמד מיוחד או מאולתר לגריל זה. לא משנה מה גודל הגריל יש לוודא שהוא עומד בצורה יציבה ובמקום עם מינימום רוח אשר עלולה להפריע לייצוב של הלהבה.

 

פחמים

הגחלים או הפחמים הם וודאי אחד הדברים הכי לא ידידותיים בגריל הפחמים, בגלל שקודם כל הם מלכלכים מאוד, אפילו רק סחיבתם כשהם עוד ארוזים בתוך השק וגם כי לא ברור איך מהחתיכות השחורות הללו אמורה לצאת אש אשר תבער ברציפות ותספיק ביעילות לבישול ולצלייה. בפועל מדובר בחומר הפחם אשר כן מסוגל לתפוס אש ובשונה מעץ או חומרים דליקים דומים לעץ, הפחמים מסוגלים לבעור לאורך זמן, אפילו שעות. את הפחמים קונים בשקים. לרוב למנגל קטן יספיק שק אחד ולמנגל גדול כדאי להצטייד בשניים. יש לפתוח את השק ולפזר את הפחמים כך שכל תיבת הגריל תהיה מלאה בפחמים.

 

מדליק פחמים

עוד נדבך מבלבל בגריל הפחמים הוא המדליק, כמובן שאפשר להסתדר גם בלעדיו אך מאוד כדאי להסתדר איתו. בעצם מדובר בחומר מעודד בעירה אשר מגיע בחבילה, למנגל גדול תספיק כחצי חבילה, אז כדאי לשמור את מה שנשאר לפעמים הבאות. לפני השימוש במדליק כדאי לסדר את כל הפחמים במרוכז בערימה ואז להשתמש בו. החומר נראה כמעין טבלה, כדי להדליק יש לשבור כמה קוביות, להדליק אותן ולאחר שהן נתפסות באש לזרוק אותן לפחמים ולפזר את הפחמים בחזרה.

 

נפנף

מאפיין מאוד מפורסם של מנגל הפחמים הוא הנפנף המוכר והאהוב. בגדול אפשר להשתמש בכל דבר אשר יאפשר לנו להזיז במהירות כמות גדולה של אוויר סביב הפחמים. מטרתו של הנפנף לאפשר מעבר של הרבה חמצן סמוך לפחמים על מנת ללבות את האש.

 

שלבי הפעלת גריל פחמים הם סך הכול די פשוטים, כדאי בפעם הראשונה ללמוד מאדם מנוסה כיצד להפעיל את המנגל ולאחר מכן לא לפחד ולהתנסות בעצמכם בכל שלבי התהליך.

 

גריל פחמים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי אוכל
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא