נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מבצעים הרחקת יונים בבית ספר?

בעל חיים

הרחקה של יונים ממוסד לימודי אינה עניין של מה בכך. שכן, מדובר בהליך שצריך לבצע אותו באופן המקצועי ביותר, כדי להביא לשינוי מבלי לפגוע ביונים ובילדים שנמצאים בקרבת מקום. יצאנו לבדוק את העניין באופן מקיף, כדי להביא את כל המידע החשוב בנושא ולמנוע טעויות. הישארו אתנו ונגלה יחד – איך מבצעים הליך של הרחקת יונים בבתי ספר.

 

תכירו את המומחים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה להרחקה של יונים בבתי ספר, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שעובדים בבתי ספר שונים ברחבי הארץ ונתקלו בתופעה. אתם וודאי תוהים – איך הגענו אל אותם אנשים? אז נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף בפלטפורמות שבהן גולשים אנשי חינוך והגענו אליהם לאחר שציינו כי אנו כותבים מדריך בנושא. לשמחתנו, מעל ל – 50 איש ציינו כי יש להם מידע והם ישמחו לחלוק אותו עמנו כדי שאחרים שלא בקיאים בתחום, יוכלו לפעול באופן שקול ומקצועי.

 

איך (לא) מבצעים הרחקה של יונים בבית הספר?

השלב הראשון יציג בפניכם מה לא לעשות כדי לבצע הליך של הרחקת יונים. שכן, שמענו לא מעט סיפורים מצד אלו שסייעו בכתיבת המדריך על מקרים שבהם ההרחקה בוצעה באופן לקוי. אז כדאי שתשימו לב שאתם לא מבצעים את הדברים הבאים:

  • מעמידים שברי זכוכיות על המקומות שבהם היונים נמצאות
  • נעזרים בילדים כדי להרחיק את היונים מהמקום
  • מניחים דוקרנים כדי להרחיק את היונים

חשוב מאוד שלא לבצע את כל הפעולות האלו בבית הספר, כדי לשמור על בריאות הילדים.

 

איך מבצעים הרחקה של יונים בבית הספר?

כדי שתוכלו לבצע הליך של הרחקת יונים במרכז, בדרום או בצפון, עליכם לפנות אל מרחיק יונים מקצועי שעובד באזור בית הספר. חשוב מאוד שתבחרו במרחיק יונים מקצועי, כזה שהומלץ לכם על ידי אחרים. שימו לב – חשוב מאוד שתעשו כך ולא תנסו לפעול באופן עצמאי.

 

בחירה בבעל מקצוע מומלץ

אלו שסייעו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו את הדרכים הטובות ביותר למציאת בעל מקצוע אמין, מנוסה ומומלץ לפתרון הבעיה. לדבריהם, הם פנו אל קולגות מבתי ספר אחרים ושאלו אותם אם יש להם המלצה למישהו כזה. כאשר הם לא קיבלו המלצה שכזו, הם פנו אל הרשת וערכו בירור בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות פייסבוק של אנשי חינוך
  • דפי אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם, קוראים יקרים, לדעת איך מבצעים הרחקה של יונים מבתי ספר. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק ליישם את ההנחיות שנכתבו לעיל ולהרחיק את היונים בבטיחות.

חייה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא