נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מדבירים טרמיטים לצמיתות?

ריסוס

הטרמיטים הם סוג של מכרסם שעלול להזיק לבית שלנו בצורה קיצונית. מכל המזיקים שיכולים להופיע אצלנו בבית, הטרמיטים נחשבים מהקשים ביותר להדברה. במידה וזיהיתם בבית שלכם טרמיטים, חשוב מאוד לפעול במהירות כדי למנוע את ההתפשטות שלהם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדרך הנכונה להתמודד עם טרמיטים כדי להרחיק אותם מהבית שלכם לצמיתות.

 

טרמיטים

טרמיטים הם מרכסם שמאוד אוהב להתגורר בסביבה של בני אדם. הטרמיטים ניזונים מתאית, מה שאומר שעץ ונייר הם מאכלים נהדרים עבורם. בבתים שלנו הם בדרך כלל יגיעו לרהיטים כמו ארונות או מקומות שבהם מאוחסנים ספרים. הבעיה המרכזית עם הטרמיטים היא ההתרבות המהירה שלהם, דבר שמקשה עלינו להתמודד איתם בצורה טובה.

 

זיהוי טרמיטים

הדבר הראשון שעליכם לזהות הוא האם באמת מה שנמצא אצלכם בבית אלו טרמיטים. שתי הדרכים היעילות ביותר לזהות אותם הן על ידי הרעש שהם משמיעים כאשר הם נמצאים בתוך הרהיטים שלנו או הכנפיים השקופות שלהם שאותם תוכלו לראות מפוזרות ברחבי הבית שלכם. ברגע שזיהיתם את אחד מהסימנים הללו, כנראה שהטרמיטים נמצאים אצלכם בבית.

 

איטום

כעת, עלינו להבין מה המקום שממנו הטרמיטים הגיעו אל הבית שלנו. אין שום טעם לבצע הדברה כל עוד אנחנו לא יודעים מה המקום שממנו הם נכנסו, כיון שזה אומר שברגע שהשפעת חומרי ההדברה יפוג הם יחזור אלינו שוב. עליכם לזהות את המקור שממנו הטרמיטים מגיעים, ואת ההדברה להתחיל שם, כדי למנוע מצב שבו הם חוזרים אליכם בשנית.

ביצוע הדברה

ביצוע הדברה

הדברה של טרמיטים היא לא משהו שאתם יכולים לבצע בכוחות עצמכם. בניגוד להדברה של חרקים אחרים, העובדה שהטרמיטים נמצאים בתוך רהיטים או במקום שאינו גלוי לעין שלנו, הופכת את ההדברה שלהם למורכבת יותר. ההדברה כוללת הזרקה של חומר לחריצים שבהם הטרמיטים נמצאים, מתוך מטרה להשמיד אותם בלי שהם יוכלו לצאת.

 

בחרו איש מקצוע אמין להדברה

המורכבות הרבה שיש בהדברה של הטרמיטים מחייבת אתכם למצוא איש מקצוע שיבצע אותה עבורכם. הלכים שבהם צריך לעשות שימוש והחומרים שאמורים לקטול את הטרמיטים הם משהו שלא קיים אצל כל מדביר, ולכן עליכם לבחור איש מקצוע שמתמחה דווקא בהדברה של טרמיטים. זה מה שיבטיח לכם שאחרי ההדברה לא תפגשו שוב את הטרמיטים.

 

טיפול מהיר

כאמור, ההתרבות של הטרמיטים מהירה מאוד, ולכן עליכם לטפל בהם כמה שיותר מהר. ההמלצה שלנו היא שברגע שזיהיתם נוכחות של טרמיטים במרחב שלכם, עליכם לפנות כמה שיותר מהר לאיש מקצוע שיעזור לכם. מדביר מקצועי גם יוכל לעזור לכם בזיהוי של המקום שממנו הטרמיטים מגיעים.

 

לסיכום

הדברה של טרמיטים היא מלאכה מורכבת, ולכן חשוב לבצע אותה רק אצל מדביר מקצועי. ברגע שזיהיתם שהטרמיטים פלשו אליכם הבייתה, פנו כמה שיותר מהר למדביר. זה מה שיוכל להבטיח לכם הדברה מוחלטת שלהם.

איש תחזוקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים