נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מכינים תכשיטים?

לעשות תכשיטים

בתקופה האחרונה, חברות המערכת שלנו מקבלות לא מעט שאלות שנוגעות לעיצוב תכשיטים. ההתעניינות הרבה בנושא גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו ולהתמקד בשאלות שמעניינות את קהל הקוראות.

לכן, החלטנו לכתוב סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם שאלה נפוצה אחרת שתיענה על ידי המומחיות שלנו. אנו מזמינות אתכן לקרוא את המדריך ה – 1 בסדרה שיציג בפניכן את התשובה לשאלה: איך מכינים תכשיטים?

 

תכירו את הנשים שעומדות מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע החשוב בנושא, אתן צריכות לדעת שהמדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד כל הצוות שלנו ולא רק על ידי מעצבות התכשיטים שלנו. שכן, היינו צריכות לקבל מידע מעמיק בנושא ולהכיר אותו מכל הצדדים.

אנו רוצות להודות בשלב זה, על הזרימה מצד כל נשות הצוות. שכן, כולן הסכימו בן רגע לסייע לנו בכתיבת המדריך הנוכחי ובכתיבת אלו שצפויים לעלות בהמשך. כדאי שתדעו שקיבלנו תשובות שונות מכל אשת צוות, כך שבחרנו להציג בפניכם את התשובות הנבחרות.

 

איך מכינים תכשיטים מכסף ומזהב? התשובה של מירית, האחראית על הריתוך

מירית היא האישה שלא תראו אף פעם בקדמה של חנות תכשיטים. פשוט בגלל שהיא תמיד נמצאת בחדר צדדי שחם בו מאוד. היא זו שאחראית על ריתוך החומר. לדבריה, הכנה של תכשיטים מזהב ומכסף מצריכה קודם כל ריתוך של החומר. לאחר הריתוך, מתבצעת פעולת העיצוב. שכן, מעבירים את החומר על תוך תבנית שבה החומר מתייבש והופך להיות השרשרת, הטבעת או הרצועה של השעון.

 

איך מכינים תכשיטים מפלסטיק? התשובה של חן, האחראית על החיבורים

לחן שלנו יש מותג מיוחד שכולל תכשיטים מעוצבים שעשויים מפלסטיק. במרבית המקרים, מדובר בצעצועים ישנים שהיא קנתה מחנויות צעצועים וותיקות. סביר להניח שראיתם את העיצובים שלה לא פעם על מפורסמות בארץ ובעולם. חן אומרת שהכנה של תכשיטים כאלו דורשת חיבור באמצעות פלייר והרבה סבלנות.

 

רוצות לדעת איך מכינים תכשיטים אחרים?

אם אתן רוצות לקבל מידע מעמיק יותר אודות הכנה של תכשיטים אחרים, כמו למשל תכשיטים מבד או מחרסינה, תדעו שאתן יכולות לערוך חיפוש ברחבי הרשת, ליצור קשר עם הנשים שעומדות מאחורי החנויות הללו ולבקש מהן לתת לכן הדרכה. שכן, יש לא מעט בעלות חנויות שישמחו להציג בפניכן את הדרכים להכנת התכשיטים שלהן. אם אינכן יודעות מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שתוכלו לפרסם מידע בנושא בפלטפורמות הבאות ולהגיע בקלות אל מי שעוסקות בתחום:

  • פורומים של נשים בלבד
  • פורומים של מעצבות
  • קבוצות פייסבוק שעוסקות בסטייל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך מכינים תכשיטים. כעת, כשיש בידיכן את כל המידע הנחוץ, נותר לכן רק להחליט אם תרצו לקבל מידע נוסף ולהתחיל בהליך החיפושים. נאחל לכן בהצלחה ולהתראות במדריך הבא.

לעשות תכשיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא