נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מנקים את ניקוז המקלחת כדי למנוע סתימה?

פתח ניקוז

אם מידי פעם אתם מגלים שיש לכם סתימות במקלחת, ברור שתרצו לעשות משהו בנידון. לא נעים להתמודד עם העניין הזה בכל פעם מחדש, ולכן כדאי שתכירו את השיטות הקיימות היום למניעת התקלה המרגיזה הזאת.

 

מנקים בצורה עקבית ומעמיקה

נתחיל דווקא מהעצה הכי בנלית וברורה: חשוב לנקות את ניקוז האמבטיה. אם חשבתם לרגע שאחרי שאתם עושים אמבטיה ופותחים את הפקק זה אומר לנקות, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. בפועל אנחנו רואים שפעולה כזאת רק תוציא את המים ולכן חשוב שתעשו עוד כמה פעולות פשוטות של ניקיון, אפילו אם חומרי הניקוי הרגילים שלכם.

 

הניחו רשת שתמנע מהשיער להיכנס פנימה

הרבה פעמים נוצרות סתימות באמבטיה בגלל שיער שעובר אל הניקוז. לכן, אם תניחו פשוט רשת קטנה שתאסוף את השיער הזה, תוכלו להיות בטוחים שמעכשיו לא תצטרכו יותר להתמודד עם אינספור סתימות.

אומנם יהיה עליכם לנקות גם את הרשת הזאת, אך בפועל, היא תחסוך לכם הרבה מאוד התעסקות בהמשך ולכן זה מומלץ בחום. בנוסף, יש היום סוגים שונים של רשתות מאיכויות שונות, כך שאם תיקנו מוצר איכותי שיהיה לכם נוח לעשות בו שימוש, אתם תראו שלא תצטערו על כך.

 

ניקוי מעמיק עם חומרים ייעודיים

הטיפ הבא שנוכל לתת לכם כדי לנקות את ניקוז המקלחת ולהימנע מסתימות, הוא להשתמש בחומרים ייעודיים. יש היום לא מעט חומרים שאומנם מוגדרים ככאלה שפותחים סתימות, אך בפועל, הם יכולים גם פשוט למנוע אותן. לכן, אם תעשו שימוש בחומרים כאלה, תוכלו להיות בטוחים שלא מצטבר לכלכוך שאחר כך יהיה לכם מאוד קשה להתמודד איתו ועל ההשלכות שלו.

 

מה עושים אם בכל זאת יש סתימה?

סתימה בניקוז של המקלחת זה לא עניין נעים, ואם זה קרה לכם, אתם יכולים להעיד על כך לבד. יש מקרים שבהם בהחלט נוכל להתמודד עם העניין לבד, כי יש היום לא מעט חומרים שעוזרים בנושא הזה.

עם זאת, חשוב להבין שלא תמיד זה כך, ולמעשה, זה שתשפכו עוד ועוד חומרים, זה לא תמיד מה שיעזור. לכן במצבים כאלה כדאי יהיה לפנות לאנשי המקצוע הכי טובים שיש, כי מי שחי ונושם את תחום האינסטלציה, יוכל לעזור לכם בצורה טובה ויעילה.

 

בחירת אינסטלטורים טובים

רוצים להזמין איש מקצוע מוביל? להיות בטוחים שאתם פונים אל מי שיוכל לעזור לכם בצורה נכונה ומקצועית? כנסו עוד היום ללינק: https://www.xblade.co.il. אנשי המקצוע שמחכים לכם כאן מגיעים עם הניסיון הנדרש כדי לפתוח אפילו סתימות שנראות מאוד קשות, אז למה שלא תתקשרו אליהם כבר עכשיו? זה אולי תנסו להתעלם מהבעיה זה לא מה שיפתור אותה ולכן, אם אתם יכולים להזמין אינסטלטור מקצועי כבר ברגעים אלו ממש, חבל לדחות את העניין.

אינסטלטור אמוג'י

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי אינסטלציה
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא