נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מרכיבים אוהל למשפחה? המדריך המלא

אוהל משפחתי

המדריך המלא להרכבת אוהל למשפחה. בעזרת כמה כלי עבודה פשוטים, תוכלו לבלות את הלילה בכנרת ולהנות מהזריחה הכי יפה בארץ. מקימים אוהל ויוצאים לקמפינג בקרוב? יש גם ציוד מומלץ מאוד לקמפינג, עליו כבר נדבר אוטוטו. 

אם אתם עומדים לפני אוהל, שאתם פשוט לא מבינים איך מקימים אותו, הכנו עבורכם מדריך להקמת אוהלים. המדריך להקמת אוהל קמפינג כולל בתוכו, קודם כל, את כלי העבודה בהם תצטרכו להסתייע במהלך הקמת האוהל. אז בואו נעשה צ'ק ליסט לרשימת הציוד שלנו, אתם מוזמנים לסמן V על כלי העבודה הבאים עבור הקמת אוהל בטבע:

 

רשימת ציוד וכלים להקמת אוהל 

  • יתדות שבדרך מגיעים עם האוהלים שתרכשו בחנות.
  • פטיש או לפחות סלע שתמצאו בקרבת מקום.
  • חבלים או שרוכים מאוד חזקים, שבדרך מגיעים עם האוהלים עצמם.
  • שמיכה כיפית וכריות.
  • רצועה לכלב שנקשור בלילה מחוץ לאוהל (אפשר להכניסו פנימה, אין בעיה).
  • מנורת לילה או פנס ראש שניתן לתלות עבור תאורה לילית רומנטית.

 

ציוד מומלץ לקמפינג והוראות הקמת אוהל בטבע 

לפני שאנחנו נותנים לכם מספר הוראות פשוטות להקמת אוהל שישנו את חייכם, בואו נבקר בחנות שנקראת אלקטרו שופ – ציוד למטבח וגם למחנאות. היא גם מוכרת סט כלים לעל האש. פוייקה אתם אוהבים? פוייקה אפשר להכין בסירים איכותיים, שניתן לרכוש בחנויות כמו אלקטרו שופ – מוצרי חשמל ומוצרי מטבח במחירי אונליין. 

אוהל, בן אדם בזריחה
אוהל, בן אדם בזריחה

נוסף על סירים מעולים, אלקטרו שופ היא חנות אשר מוכרת גם אוהל אוטומטי שנפתח תוך רגע וחצי. 

כיף גדול שחוסך לכם המון זמן. אך אם אתם בכל זאת מעדיפים להקים אוהל שאינו אוטומטי, לפני שאתם קוברים את הפוייקה באדמה או שמים אותו על האש, אכן כדאי קודם כל להקים את האוהל, ואלו הוראות הפשוטות להקמת אוהלים.

 

הוראות הקמת אוהלים בקמפינג משפחתי 

ראשית, יהיה עליכם לפרוס את האוהל על הקרקע, כדי שוכלו לקבל אומדן מדויק לגבי גודלו ולגבי המקומות בהם יהיה עליכם להחדיר את היתדות לאדמה. כאשר האוהל פרוס על הרצפה בצורה מרובעת גדולה, לקחו את היתדות לידיכם ואת הפטיש. 

כעת, בעזרת הפטיש, יהיה עליכם להלום ביתדות המוחדרים לאדמה. כשהיתד מוחדר לאדמה (ומסביב ליתר קשור הכבל של האוהל או החוט הארוך), מסביב ליתד יהיה עליכם לייצב בעזרת אבנים. כך תעשו ארבע פעמים, בכל פינה של האוהל. 

כעת, יהיה עליכם להקים את האוהל בעזרת משיכה כלפי מעלה (ברוב האוהלים). 

בחלק מהאוהלים, יהיו גם מוטות המייצבות את האוהל או את היריעה העשויה בד. ברגע שהאוהל משוך כלפי מעלה, אותם כבלים שנקשרים ליתדות, יינתנו לקשירה בשנית וכך תוכלו לאבטח את האוהל. באופן כללי, לא מדובר בהליך מורכב, אך בהחלט כדאי לשקול לרכוש אוהלים אוטומטיים. 

למידע נוסף: https://sunshin.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא