נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך משיגים עוקבים באינסטגרם?

איקון

עם התפתחותן של הרשתות החברתיות השונות, הפכה אינסטגרם לכרטיס ביקור אישי עבורנו.

בעולם הרשת החברתית אנו נמדדים על חשיפה, לייקים וכמובן, עוקבים.

אין מי מאיתנו, שלא שואל את עצמו מפעם לפעם איך משיגים עוד עוקבים באינסטגרם? או לפחות, איך לומדים כיצד להשיג עוקבים חדשים באינסטגרם? הסודות שלנו בפנים.

 

עוקבים באינסטגרם – למה זה טוב? 

אנחנו לא באמת צריכים לספר לכם שעוקבים באינסטגרם עושים טוב בלב. אבל בכל זאת, לעוקבים שלנו יש משמעות רחבה מזו. אינסטגרם היא פלטפורמה שמבוססת על חשיפה מול ביקוש. כלומר, ככל שיש מספר רב של אנשים שמעוניינים בתכנים שלנו, כך החשיפה שאינסטגרם מעניקה לפרופיל שלנו, הולכת וגדלה. כך, עוקבים באינסטגרם, הם גורם ישיר לחשיפה שלנו בפלטפורמה. כשיש לנו חשיפה רחבה באינסטגרם, אנו מגיעים לקהלים גדולים יותר, ומשם האמינות שלנו עולה. האמינות מעניקה לנו שני יתרונות מרכזיים. הראשון, הוא כמובן גורם ההשפעה החברתית. כשאנחנו מותג אמין, אנשים מקשיבים לדעותינו, וכך נוכל ליצור מעין קהילה משלנו. שנית, במישור העסקי, אמינות מחזקת אותנו כמותג פרטי או כחברה עסקית, וכך נוכל ליצור רווח כלכלי גדול יותר על ידי שימוש באינסטגרם.

 

אז איך בונים מותג?

אחרי שהבנו את חשיבותם של העוקבים באינסטגרם – השאלה היא איך משיגים אותם? האמת, שאין כאן סודות גדולים מידי, כי במקצוע הרשתות החברתיות אין קיצורי דרך. אמנם, רכישת עוקבים תוכל להקפיץ אותנו מעט, אך בסופו של דבר, על מנת להפוך למותג מבוסס, נהיה חייבים לעבוד. עבודה באינסטגרם אינה כרוכה רק בהעלאת פוסטים וסטוריז לרשת החברתית, אלא גם בבנייה של משהו שמייחד אותנו מאחרים. כלומר, על מנת לצבור קהל יעד באינסטגרם, תחילה, נהיה חייבים להגדיר מהו התוכן אותו אנחנו רוצים לשווק לעוקבים שלנו, ולהתמיד בו. למשל, אם אנחנו ספורטאים ואנחנו מעוניינים לשווק את עצמנו ככאלו, נתמקד בכך. זאת על ידי העלאת פוסטים, סרטונים או סטוריז שלנו, שעוסקים בספורט, תזונה ובריאות. על ידי הגדרה של הנישה שלנו, נצבור עוקבים שמתעניינים בתוכן אותו אנחנו מעלים. על ידי התמדה, נגדיל את מספר העוקבים.

 

להמשיך גם כשקשה

כבר בתחילת העבודה, נוכל לראות שינוי בחשבון האינסטגרם שלנו. העלאה תכופה של תוכן, תיצור אינטראקציה בינינו ובין העוקבים ותביא עימה קהל חדש. אך כמובן, עבודה באינסטגרם לא תמיד מניבה פירות בין לילה. על מנת להצליח באינסטגרם, אנחנו מוכרחים לעבוד ולפעמים אף לעבוד קשה. לעיתים, פוסט שנעלה יהפוך לוויראלי ויסייע לנו בצבירת עוקבים חדשים, ולעיתים תעבור תקופה ללא אף עוקב חדש. למרות זאת, אל לנו להרפות ידיים. התמדה היא שם המשחק במגרש הזה. ההתמדה צריכה להיות לנגד עינינו גם בתקופה חסרת טראפיק, כי בסופו של דבר, העוקבים שלנו מעריכים איכות ועבודה קשה, ועם הזמן, קהל היעד יתפתח ויגדל.

 

אפליקציה פופולרית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא