נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תלמד לבחור את השעון המושלם לאישה שלך

שעונים לנשים

קניית שעון היא כבר מזמן לא כדי לדעת מה השעה. בשנים האחרונות שעונים הפכו לטרנד אופנתי שאי אפשר להתעלם ממנו ויכולים להפוך כל הופעה למושלמת. הנה כל הדרכים להפוך את קניית השעון לבת הזוג שלך לכזאת שהיא לא תשכח.

 

המתנה המושלמת

קניית שעון לבת הזוג כמתנה ליום ההולדת או ליום הנישואים היא המתנה המושלמת. שעונים לאישה מגיעים במגוון עיצובים ובמגוון חידושים שיהפכו את המתנה לאישית, מרגשת ובלתי נשכחת. למשל, אפשר לחרוט על השעון את השמות שלכם בראשי תיבות או תאריך חשוב ומשמעותי עבור שניכם, כך השעון לא ישמש רק כתכשיט או אביזר אופנתי אלא הוא יכלול גם ערך רגשי עבור בת הזוג והיא תיזכר בך בכל פעם שהיא תרצה לדעת מה השעה.

שעונים לנשים

מבנה מפרק כף היד

לפני שאנו רוכשים את השעון לבת הזוג נרצה לדעת מה מבנה פרק כף היד שלה וכן מה ההעדפות שלה בנוגע לגודל והבולטות של השעון. לפעמים דווקא כאשר כף היד דקיקה נרצה להדגיש זאת באמצעות שעון בולט וכאשר כף היד מעט פחות דקה נוכל לגרום לה להיראות עדינה על ידי שעון דק. ידיעה של גודל מפרק כף היד תוכל לעזור לכם להתאים עבור בת הזוג שלכם את המתנה המושלמת.

 

החומר והצבע

לכל חומר יש את המגע השונה שלו על כף היד וגם את הצבע הייחודי לו. אפשר להתייעץ עם בת הזוג על החומר והצבע שהיא מעדיפה או לנסות להבין את הצבעים והמגע שהיא אוהבת מהתכשיטים והבגדים שכבר יש לה. נסו להתאים את צבע השעון לסטייל שיש לבת הזוג שלכם, כך היא לא תפספס הזדמנות לענוד אותו.

שעונים לנשים

התאמה אישית

כשאתם קונים שעון לבת הזוג מומלץ לחשוב על איך להתאים את השעון ספציפית אליה. מה הצבעים שהיא אוהבת? האם היא תשמש בשעון באופן יומיומי או שהיא עונדת שעונים רק לאירועים מיוחדים? האם יש לה כבר שעונים אחרים? התשובה לכל אחת מהשאלות האלו יכולה לשנות את הבחירה של השעון שתרצו לרכוש.

 

שעון חכם

ניתן לרכוש שעון קלאסי מזהב או משובץ יהלומים אך לאחרונה החל טרנד שמנסה לתת גם יתרונות פרקטיים לענידת שעון. טרנד ה שעון חכם מאפשר לעונד השעון לראות את המדדים הגופניים שלו, להיות מחובר כל העת לאינטרנט ולמוזיקה ועוד. לנשים רבות דווקא קנייה של שעון חכם תתאים יותר מאשר קניית השעון הקלאסי

 

סיכום

ישנם מספר קריטריונים שנרצה לבדוק כאשר אנו בוחרים שעון. הטעם של האישה, ההעדפות הייחודיות שלה, מבנה פרק כף היד החומר והצבע של השעון ועוד, יכולים לעזור לנו לבחור לבת הזוג את השעון המתאים כך שהיא לעולם לא תשכח את המתנה ותשתמש בה באופן יום יומי.

שעונים לנשים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים