נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו דברים תלמדו בקורס קונדיטוריה

עוגה ראשית

קורס קונדיטוריה הינו קורס מגוון אשר מאפשר לכל קונדיטור לבחור את המסלול המתאים לו, בהתאם לרמתו. מהם הדברים אותם ניתן ללמוד בקורס קונדיטוריה מקצועי? במדריך זה נציג את כל הפרטים.

 

קורס קונדיטוריה – מגוון רחב של מסלולים לבחירה

קורס קונדיטוריה כפי שהכרנו בעבר השתנה ללא הכר, וזאת בשל הבנה כי ענף הקונדיטוריה הינו ענף אשר דורש התמקצעות בכל תחום בנפרד, ולכן לא ניתן ללמוד את כל התחום ביחד. משום כך, לימודי קורס קונדיטוריה מתבצעים באמצעות מגוון רחב של מסלולים, בהתאם לתחום ההתמחות שלכם. כך לדוגמא, אם אתם מעוניינים ללמוד אפייה מקצועית, תוכלו להירשם לקורס אופי לחם. במסגרת הקורס תלמדו כיצד להכין לחם ומאפים ברמה הגבוהה ביותר, תוך היכרות עם סוגי לחמים שונים ודרכי האפייה הייחודים לכל סוג. קורס נוסף הינו קורס שוקוליטרים אשר מיועד בעבור אוהבי שוקולד וכן קונדיטורים מקצועיים אשר מעוניינים ללמוד לעומק את תורת הכנת השוקולד והממתקים, תורה שלמה אשר מבוססת על הכרות עם התכונות של השוקולד, ובהתאם לכך שדרוג הטכניקה של הכנת השוקולד בכדי להגיע לתוצרים מושלמים. מדובר רק בקצה הקרחון של קורס קונדיטוריה, וזאת בשל היותה של כיתת אמן אסטלה מובילה וחדשנית אשר חותרת באופן מתמיד להעלאת רמת הלימוד וכתוצאה מכך פתיחה של מסלולים נוספים בתחום הקונדיטוריה.

עוגה
עוגה

לימודי קונדיטוריה – הכירו את כיתת האמן המובילה בישראל

אם ברצונכם להעמיק את הידע שלכם בתחום הקונדיטוריה ולהירשם למגוון קורסים, אין ספק כי בחירה במוסד אסטלה יאפשר לכם לעבור לליגה של הגדולים. אסטלה הוקמה בשנת 2003 ע"י אסטלה, קונדיטורית ושוקוליטרית זוכת פרסים אשר צברה במהלך הקריירה הענפה שבחים לאור הרמה המקצועית הגבוהה וכן שימת הדגש בעבור כל תלמיד, כחלק מתוכנית לימוד מקיפה אשר מותאמת בדיוק לרמת הידע, הן בעבור חובבנים והן בעבור מקצועיים.

למעשה, באמצעות כניסה לאתר של אסטלה תוכלו לבחון את מגוון הקורסים: קורס קונדיטוריה בינלאומי, קורס קונדיטוריה רב תחומי, קורס קונדיטוריה רב תחומי מורחב, קורס שוקוליטרים וכן קורס אופי לחם. כל קורס בנוי על היסודות של ענף הקונדיטוריה ומשלב פרקטיקה מעשית אשר נעשית בכיתות קטנות, ובאמצעות קונדיטורים מובילים וזוכי פרסים. במהלך הלימודים ניתן דגש על סיוע בעבור כל תלמיד, וזאת בכדי להעניק לא רק יחס אישי אלא הקניית מיומנות נדרשת לצורך עיסוק בענף הקונדיטוריה אשר הרף בו הוא גבוהה מאוד,ולכן את הידע יש לצבור באופן מקיף ומתמיד, גם בעבור קונדיטורים מנוסים.

כל טעות, ולו הקטנה ביותר עשויה להוביל לכישלון, ולכן על מנת שתוכלו להפוך לקונדיטורים מובילים ולשפר את היכולת, יש לבחור בטובים והמנוסים ביותר בענף. לקבלת פרטים נוספים והרשמה לאחד הקורסים של כיתת האמן של אסטלה, היכנסו לאתר הרשמי השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי אוכל