נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה ניתן ללמוד אינסטלציה מהבית?

איש שרות מקצועי

ישראלים רבים שמים דגש רב מדי על קבלת השכלה אקדמאית, למרות שהיום שוק העבודה רווי בבעלי תואר ראשון. אינסטלציה יכולה להיות פתרון נהדר לאדם המעוניין בעבודה יציבה, עם שכר מצוין. כדי ללמוד אינסטלציה יש לעבור הכולל למידת חומר עיוני, והתנסות בעבודה מעשית. היום ניתן ללמוד את החלק העיוני של העבודה בלי לצאת מהבית.

 

האינסטלציה – אחד מתחומי העיסוק המשתלמים בישראל

כאשר חושבים על המשק הישראלי, חושבים על עובדי הייטק, ושאר מקצועות הדורשים יכולת אקדמית גבוהה. הרבה אנשים אשר אין להם את הרצון והקשב הדרוש לשנים ארוכות של לימוד אינטנסיבי, מרגישים שאין להם מה לחפש במעגל העבודה המודרני, ולכן מתפשרים על עבודות פחות רווחיות. אם אין לכם רצון ללמוד תואר, חשוב מאוד שתחשבו על מקצועות כמו אינסטלציה. מדובר במקצוע רווחי מאוד, אשר העוסקים בו מדווחים על תחושת אושר גבוהה, הנובעת ממפגש יום יומי עם אנשים, ופתרון בעיות. מדובר בלי ספק באחד מתחומי העיסוק המשתלמים בישראל, ולכן אינסטלטור ממוצע ירוויח יותר מאיש הייטק מתחיל.

 

איפה אפשר ללמוד אינסטלציה מהבית?

לימוד של אינסטלציה מהבית הוא משימה לא פשוטה, מאחר והיא דורשת השקעת זמן ומשמעת עצמית. ניתן ללמוד אינסטלציה גם מקורסים ממשלתיים הניתנים למובטלים בחינם, או מתוכניות לימוד ייעודיות במכללות שונות ברחבי הארץ. אם מסיבותיכם שלכם אתם מעדיפים ללמוד אינסטלציה מהבית, זכרו שבסופו של דבר תצטרכו גם להשלים את החלק המעשי, ולהוציא תעודה רשמית. המקומות בהם ניתן ללמוד אינסטלציה מהבית כוללים אתרי אינטרנט רבים המציעים קורסים חלקיים, ומוסדות לימוד המציעים קורסי תעודה מלאים, אך מוכנים שחלק מההכשרה תתבצע באופן פרטני מהבית.

 

סדנאות ידי זהב

אתר האינטרנט סדנאות ידי זהב לא יכשיר אתכם לעבודה כאינסטלטורים, אך הוא מכיל מידע רב על עבודות אינסטלציה. האתר למעשה מכשיר אנשים עם יכולת רוחבית בפתרון בעיות בבית, מעין הנדימן עם ידע בחשמל, שרברבות, בנייה ועוד.

 

המרכז ללימודי אינסטלציה

המרכז ללימודי אינסטלציה: אם אתם מעוניינים להפוך לאינסטלטורים מן המניין, האתר הזה הוא הכתובת בשבילכם. האתר מאפשר לימוד של החומר התיאורתי בלי לצאת מהבית, ולאחר מכן יישלח אתכם כחלק מהקורס לשעות של לימוד פרונטלי עם התנסות מעשית. בסיומו של הקורס תוכלו לקבל ייעוץ על שיווק עצמי, שיאפשר לכם להתחיל את דרככם בעולם האינסטלציה.

 

המקום הטוב ביותר לשווק את עצמכם כאינסטלטורים הוא שיפוצים פלוס

אתר שיפוצים פלוס הוא אתר שעשה מהפכה בדרך בה אנשים מחפשים נותני שירות. האתר מכיל פרטים של אלפי נותני שירות ובעלי מקצוע מכל רחבי הארץ. הייחוד של האתר, הוא בכך שהוא מאפשר ללקוחות לדרג את נותן השירות, ולכן מאפשר להם לבחור רק בבעלי מקצוע איכותיים במיוחד. פרסום שלכם באתר שיפוצים פלוס, יבטיח לכם זרימה קבועה של הזמנות והגעה ללקוחות חדשים, אך רק אם תוכלו לשמור על סטנדרט עבודה גבוהה ועל יושרה מקצועית ללא פשרות. מדובר בלי ספק, במקום הטוב ביותר לשווק את עצמכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי אינסטלציה