נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה קונים מערכת הידרופונית ביתית?

מערכת הידרופונית

חובבי הגידול הביתי שביניכם בוודאי שמעו לפחות פעם אחת על מערכות גידול הידרופוניות ביתיות. אלו מערכות גינון לגידול צמחים, עשבים ותבלינים שונים, אשר מאפשרות לכם לגדל כמעט כל צמח בסביבה מבוקרת וסטרילית על גבי מצע מים. אז איפה קונים מערכת כזאת? המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מי הם הספקים הטובים ביותר בארץ למערכת הידרופונית ביתית.

 

מה זה גידול הידרופוני?

גידול במערכת הידרופונית הוא גידול של צמחים בתמיסת תזונה נוזלית עם או בלי שימוש במדיה מלאכותית. המדיומים הנפוצים כוללים חימר מורחב, קוקוס, פרלייט, ורמיקוליט, רסיסי לבנים, בוטנים, פוליסטירן וסיבי עץ. הידרופוניקה הוכרה כשיטה בר-קיימא לייצור ירקות (עגבניות, חסה, מלפפונים ופלפלים) וכן גידולי נוי כגון עשבי תיבול, ורדים, פרחי פרזיה וצמחי עלווה.

בשל האיסור על מתיל ברומיד בתרבית קרקע, הביקוש לתוצרת שגדלה הידרופונית גדל במהירות בשנים האחרונות, ובזכות ההתקדמות המדעית המאפשרת כיום למגדלים שבוחרים בשיטה הזאת לגדל יבולים מניבים יותר, באמצעות מערכת גידול על מצע של מים.

גידול הידרופוני

יתרונות

בחירה במערכת הידרופונית מציע לכם מספר יתרונות הכוללים:

  • ניתן לגדל צמחים במקומות שבהם חקלאות או גינון בקרקע אינם אפשריים (לדוגמה, אזורי מדבר יבשים או אזורי אקלים קר).
  • שליטה מלאה יותר בתכולת חומרי הזנה, pH וסביבת גידול.
  • עלויות נמוכות יותר של מים וחומרי מזון הקשורים למחזור מים וחומרי מזון.
  • צמיחה מהירה יותר בגלל שיש יותר חמצן זמין באזור השורשים.
  • חיסול או הפחתה של האיום מצד חרקים, פטריות וחיידקים הקשורים לאדמה.
  • תשואות יבול גבוהות בהרבה.
  • אין צורך לנכש עשבים או לבזבז זמן רב בטיפוח.
  • גידולים מסוימים, כגון חסה ותותים, ניתנים להרמה מגובה פני הקרקע לגובה הרבה יותר טוב לשתילה, טיפוח וקציר.
  • זה נותן תנאי עבודה הרבה יותר טובים ומכאן מוריד את עלויות העבודה.
  • אין צורך במחזור יבול/פולה.

 

איפה ניתן לרכוש מערכת הידרופונית ?

חובבי הגננות הביתי שביניכם ישמחו לשמוע על האתר של ,https://www.hydroshop.co.il בו תוכלו למצוא את המערכות ההידרופוניות לגידול צמחים הטובות ביותר בשוק. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של הידרושופ. לקרוא ולהבין טוב יותר מה הדרישות של גידול בשיטה זו.

כאשר ההמלצה של המומחים היא לרכוש מערכת הידרופונית רק דרך ספקים מורשים, בעלי הניסיון הנכון שיוכלו לעזור לכם בכל שלב. בין אם אתם מגדלים מקצועיים או חובבנים, המערכות ההידרופוניות של הידרושופ יספקו לכם את הפלטפורמה המושלמת לגידול על גבי מים.

 

לסיכום

אם אתם רוצים לקחת את יכולות הגידול שלכם לשלב הבא, ולגדל בסביבה מימית, בתוך הבית או המחסן שלכם, מערכת הידרופונית ביתית הינה הפתרון המושלם עבורכם. מערכת שמאפשרת לכם לגדל יבולים עשירים יותר, וללא תלות באקלים. כל זה בשילוב מערכות הגידול המתקדמות ביותר בענף.

מערכת הידרופונית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא