נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזה גיל אפשר לסרס חתול?

באיזה גיל אפשר לסרס חתול?

קצב ההתרבות של חתלים הוא גבוה במיוחד, ובהמלטה אחת חתולה להמליט יותר מ4 גורים. העובדה הזו מובילה למצב שבו יש כמות גדולה של חתולים נטושים, ואם אתם רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו יש לכם עוד כמה גורים נוספים בבית. כדי לסרס את החתולים שלכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הגיל שבו כדאי לבצע את ההליך הזה כדי שהוא יצליח ללא תקלות שונות.

 

סירוס חתולים

במדינת ישראל, על אף הכמות הרבה של עמותות שעוסקות בבעלי חיים ובניסיון למצוא להם בבית, נשלחים כל שנה הרבה מאוד חתולים להרדמה. הסיבה לכך היא שהחתולים מתרבים בקצב מהיר מאוד, ואין באמת יכולת לטפל בכל החתולים שנולדים. אז אם חשוב לכם למנוע מצב שבו חתולים נשלחים לביצוע הרדמה, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא סירוס חתול.

סירוס חתולים

מהו תהליך הסירוס

תהליך הסירוס של חתול הוא הליך רפואי שבו אנחנו מעקרים את היכולת שלו להוליד. בחתולים זכרים הסירוס מתמקד בהוצאת האשכים ואילו בקרב חתולות הסירוס הוא פשוט עקירה של הרחם והשחלות. בכל אחד מהמינים, התהליך הזה פשוט מונע באופן מוחלט את היכולת שלהם להוליד, וכך תוכלו לגדל את החתולים שלכם בלי פחד שהם יתרבו לפתע.

איפה ניתן לבצע סירוס

הסירוס הוא לא פעולה מאוד מורכבת, אולם חשוב לבצע אותה רק במרפאה וטרינרית שמתמחה בסוג השירות הזה. וטרינר טוב ידע כיצד לבצע את ההליך בלי לגרום לחתול שלכם סבל מיותר. הניסיון מראה שאיש מקצוע יכול לבצע את הניתוח הזה בסבירות כמעט וודאית להצלחה שלו בלי שום תקלה במהלך הסירוס.

 

כמה זמן זה לוקח

הסירוס הוא הליך רפואי יחסית פשוט, ולאחר צום של כ12 שעות החתול שלכם יהיה מוכן לסירוס. הפעולה עצמה לא לקוחת יותר מידי זמן והיא מבוצעת בהרדמה מלאה, כך שהחתול שלכם אפילו לא יסבול במהלכה. בשבוע שלאחר הסירוס יש לוודא שהחתול לא מלקק את האזור המנותח על מנת למנוע מצב של זיהומים.

 

יתרונות נוספים

מעבר לעובדה שהסירוס מונע מהחתול להתרבות, חשוב להבין שהסירוס גם יהפוך את החיים של החתול ושלכם לטובים יותר. החתול כבר לא יהיה עצבני בתקופת הייחום, והוא גם יהיה מוגן בפני מחלות שונות שעלולות לעבור במשך המגע שלו עם חתולים זרים. המחקר גם מצביע על כך שחתולים שעברו סירוס נהנים מתוחלת חיים ארוכה יותר.

 

לסיכום

סירוס של חתול נועד למנוע את המצב שבו החתול מתרבה. הסירוס חשוב כיון שבלעדיו אנחנו פשוט נגרום לעוד ועוד חתולים להגיע למצב שבו מרדימים אותם כי אי אפשר לטפל בהם. את הסירוס כדי לבצע ברגע שהחתול מגיע לגיל של 4 חודשים. הסירוס הוא אמנם פרוצדורה רפואית, אולם היא מצליחה ללא שום תופעות לוואי ברוב מוחלט של המקרים, ואף משפרת את חייו של החתול.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא