נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בחירת ריהוט למסעדה: המדריך המלא

מסעדה

כשמקימים מסעדה רוצים שהיא תהיה בתפוסה מלאה, דואגים לעיצוב נכון, מבשלים אוכל טעים ונותנים דגש גם על נוחות היושבים הסועדים כחלק משיווק נכון. בבחירת ריהוט למסעדה צריך לבחור ריהוט שייתן מענה לצרכי המסעדה ויספק באופן מושלם את מה שהמסעדה רוצה לשדר.

 

מה הריהוט שהמסעדה צריכה?

לפני שפונים לרכישה מכל סוג שהוא, חשוב למפות את הצרכים ולבחון מהם הצרכים האישיים הקיימים ואיך הרכישה יכולה לתת להם מענה. בקרה של רכישת ריהוט למסעדה, בעל המסעדה רוצה לרכוש שולחנות וכיסאות למסעדה, הוא רוצה שהריהוט יתאים לעיצוב המסעדה, אך יחד עם זאת חשוב לו גם המחיר והנוחות של הסועדים. חשוב לדעת כי לא קונים ביום אחד ריהוט למסעדות. מדובר ברכישה עסקית משמעותית ויש להקדיש לה את תשומת הלב שהיא צריכה.

 

המדריך המלא מא' ועד ת'

קיימים מגוון סוגי מסעדות, ממסעדות יוקרה המציעות כורסאות לממתינים ועד מסעדות מזון מהיר בהם עיקר האוכל נארז למרות שיש אפשרות לשבת על כסאות בר למסעדה. אתם תצטרכו להחליט מה סוג הכיסאות והשולחנות שאתם מעוניינים בהם בהתאם לקונספט המסעדה שלכם.

 

לא שוכחים את עיצוב המסעדה

מה אתם בתור בעלי הסעדה מעוניינים לשדר לסועד? אווירה כפרית רגועה או אולי מקצב עירוני תוסס ורועש? לכל אווירה יתאים עיצוב שונה. יהיה עליכם לבחור ריהוט בעיצוב כפרי ומזמין לעומת ריהוט קלאסי או רועש.

 

ריהוט קל לניקוי

פרקטיות היא מילת המפתח בהרבה מסעדות. לקוחות באים, סועדים ומותירים לכלוך שיש לפנות תוך זמן קצר כדי לאפשר ללקוחות נוספים להתיישב במקום. ריהוט כבד לא תמיד יאפשר פרקטיות וניקיון מהיר. לא כל כיסא יהיה ניתן להערים בקלות על השולחן או אפילו כיסא על גם כיסא. בחרו ריהוט שיקל מעל עובדיכם את העבודה וכך הם יוכלו להעלות את הספק העבודה שלהם. אם ניקח לדוגמא, כיסא מרופד בבד סופג נוזלים נראה כי הוא לא יכול להתאים למסעדה בה אוכל עלול להישפך ולהותיר נזקים.

מאותה סיבה כדאי לבחור שולחנות למסעדה שיהיה ניתן לחבר ביניהם בקלות ובפרקטיות. שולחנות עגולים לדוגמא, לא יאפשרו חיבור לשולחן אחד גדול ולכן הם פחות פרקטיים והם יכולים להתאים לארוחה זוגית או משפחתית בלבד.

 

נוחות הסועדים

בחרו כיסאות נוחים לישיבה. כיסאות ללא משענת יכולים להיראות מצוין אך הם לא בהכרח נוחים לישיבה ולכן לא מומלץ לרכוש כאלו למסעדה. כשללקוח נוח וטוב, הוא רוצה ליהנות שוב מהחוויה והוא יחזור אליה שוב בהמשך.

 

לסיכום

בבחירת ריהוט למסעדה יש צורך להשקיע. כאן בכתבה סיכמנו בקצרה את הנתונים אליהם כדאי להתייחס בבחירת ריהוט למסעדה. בסופו של דבר, ההתייחסות המרבית תהיה לעמידות הריהוט, הפרקטיות, הנוחות והמחיר. בכל רכישת כזו, ההמלצה היא לערוך השוואת מחירים ולקבל הצעות מחיר להוזלת עלויות.

שולחן וכיסאות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא