נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם שווה לבנות אתרים בעזרת אלמנטור?

וורדפרס

וורדפרס חולל לפני כ- 4 שנים מהפכה בעולם האינטרנט והאתרים. עד אותה תקופה, כל בעל עסק ואדם פרטי אשר רצה לבנות אתר היה חייב להעזר במתכנת אשר יכתוב מ – 0 את הקוד לאתר שלו. המשמעות? עלויות גבוהות, תלות גבוהה במתכנת ובאיכותו, וקושי לבצע שינויים באתר.

לפני 4 שנים וורדפרס נכנס לתמונה וחולל מהפכה – לא צריך יותר ידע תכנותי מטורף כדי לבצע שינוי! כיום, כ- 30% מהאתרים בעולם בנויים בוורדפרס.

הסוד הקטן שלא רבים יודעים הוא שוורדפרס עצמו עדיין דורש לא מעט מיומנות וידע, ורק בזכות מספר תוספים חזקים במיוחד הוא הפך לכה עוצמתי ומהפכני.

אחד מהתוספים הללו הינו -> אלמנטור.

 

האם שווה לבנות אתרים בעזרת אלמנטור?

כעת, לאחר שהבנו את המשמעות האדירה שהיה לוורדפרס בעולם האינטרנט והאתרים ועל התפקיד של התוסף אלמנטור – נצלול מעט פנימה ונהיה פרקטים יותר.

על מנת לענות על השאלה האם שווה לבנות אתרים בעזרת אלמנטור, נציג את היתרונות והחסרונות של התוסף:

 

יתרונות התוסף אלמנטור

  1. אין צורך בידע תכנותי – בניית אתרים הינה תחום מורכב למדי. התחום דורש המון התמקצעות והבנה כיצד האינטרנט עובד מאחורי הקלעים. עם זאת, אלמנטור בא כאן לעזרה. התוסף אשר מאפשר יצירת אלמנטים ווידג'טים במספר קליקים וגרירות, מתגבר על הצורך שהיה כה בסיסי והוא לתכנת. ניתן היום לבנות אתר מעולה באלמנוט ללא ידע כלל בתכנות.
  2. עיצוב מותאם אישית – בניגוד לתבניות, בילדרים ותוספים אחרים, התוסף לא מחייב אתכם לשמור על קו עיצובי או תבנית מסוימת. התוסף מאפשר לכם לבנות את האתר בדיוק כפי שאתם רוצים ללא מגבלות. החל מצבעים, אלמנטים, טקסטים, תמונות, צורות, תפריטים והרשימה עוד ארוכה.
  3. תבניות ואלמנטים מוכנים – לצד היכולת לעצב את האתר בכל דרך שתרצו, אין זה אומר שאלמנטור מכריח אתכם לבנות הכל מ – 0. אלמנטור מציע למשתמשים בו שלל תבניות מוכנות מראש לכל סוגי הדפים: פוסטים, עמודים, דפי מוצר, קטגרויות, שגיאת 404 ועוד. מדובר בהקלה ועזרה משמעותית. ניתן היום, תוך דקות ספורות ליצור אתר שנראה לא רע בכלל.
  4. עריכה באמצעות קוד – אמנם אמרנו שאין צורך בקוד באמצעות אלמנטור, אבל אם אתם יודעים ורוצים לעשות משהו יוצא דופן – זה לגמרי אפשרי. התוסף מאפשר לערוך את הקוד של כל התבניות והאלמנטים שלו.

 

חסרונות התוסף אלמנטור

  1. התוסף בתשלום – תוכלו היום למצוא מאות תוספים ותבניות בחינם. על מנת להנות מאלמנטור תצטרכו לשלם מחיר בסיסי של 50 דולר לשנה. במידה ותרצו מעבר לכך תצטרכו לשם 100 דולר עבור 3 אתרים ו 200 דולר למספר אתרים ללא הגבלה. מדובר בהוצאה שנתית שיש לקחת בחשבון.
  2. באגים – עדיין קיימים באגים בתוסף כדוגמת אלמנטים שלא מסתדרים במובייל.

 

מתוך סקירת היתרונות והחסרונות, ומתוך ניסיון רב בתחום בניית האתרים, לדעתנו אלמנטור הינו תוסף מעולה לבניית אתרים ומומלץ להשקיע בו ולהשתמש בו. אם תשתמשו בו תוכל להשיג חברת קידום אתרים שתטפל לכם באתר בקלות רבה.

אתר בניית אתרים
אתר בניית אתרים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא