נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האתגרים בהקמת חברה בחו"ל

הקמת חברה בחו"ל

אולי בתחילת הדרך לא האמנתם שזה יקרה, אבל הנה – העסק שלכם גדל ואתם רוצים להרחיב את תחום הפעילות שלכם גם לחוץ לארץ. בדרך מחכים לכם לא מעט אתגרים, גדולים וקטנים כאחד, שכדאי להכיר כמה שיותר מראש. האתגרים בהקמת חברה בחו"ל הם אתגרים מורכבים, ולכן החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם כמה פרטים חשובים עליהם.

 

האתגרים בהקמת חברה בחו"ל – זה לא פשוט כמו שנדמה לכם

חשבו על תחילת דרכו של העסק שלכם, ונסו להיזכר אל מול כמה הליכים בירוקרטים הייתם צריכים לעמוד ולהתמודד. גם לאורך הדרך הבירוקרטיה לא הרפתה מכם והמשיכה לנשוף בעורפכם, ועד היום אתם נתקלים בלא מעט פרוצדורות שאיתן אתם צריכים להתמודד. עכשיו קחו את כל ותכפילו פי כמה לקראת הקמת חברה בחו"ל.

הקמת חברה בחו"ל כוללת את אותן פרוצדורות, פשוט עם מורכבות הרבה יותר גדולה, ולמה? פשוט מאוד – מדובר כאן על שפה אחרת, מקום אחר, חוקים אחרים, בירוקרטיה שונה ועוד. כל ההבדלים הגדולים הופכים את האתגרים בהקמת חברה בחו"ל לרבים, ולפעמים נדמה שיהיה קל יותר להרים ידיים מהרעיון, מאשר לממש אותו בפועל.

 

הקמת חברה בחו"ל – ומה לגבי העסקת העובדים?

גם אם צלחתם את החלק הראשון, החתמתם את השלטונות על הטפסים הרלוונטים, קיבלתם ביטוחים ורשיונות, שכרתם חלל ועיצבתם אותו יפה – עכשיו הגיע השלב שבו צריך גם להעסיק עובדים. במישור הזה מדובר על אתגרים כפולים ומכופלים, משום שמדובר כאן על האנשים שעליהם תקום ותיפול הצלחת העסק שלכם.

משום שהעסקת העובדים היא שלב קריטי כל כך, ומהווה את אחד מהאתגרים בהקמת חברה בחו"ל, חשוב להבין כיצד לגשת אליה. לא בטוחים מאיפה להתחיל? אל דאגה, אנחנו כאן בשביל לסייע לכם בזה: כך תעסיקו עובדים בחו"ל בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

 

העסקת עובדים – אפשרי, זמין, נגיש וקל

אז אולי נדמה לפעמים שהאתגרים בהקמת חברה בחו"ל עלולים להיות בלתי אפשריים עבורכם, אבל אם תדעו איך לגשת אליהם – הכל יהפוך להרבה יותר פשוט. קיימות לא מעט חברות מקצועיות שיוכלו לסייע לכם בנושא של הקמת החברה בחו"ל, בין אם בשלבי השגת האישורים, בין אם בשלבי העסקת העובדים ובין אם בשלבי ניהול העסק בפועל.

על מנת להעסיק עובדים בחו"ל בצורה מקצועית, יווכלו החברות להקים עבורכם מערך גיוס מקצועי, הכולל שאלון ממוקד לציפיות שלכם מהעובדים, איפיון העסק והתאמת העובדים אליו, וניהול הליך הגיוס מבחינת ראיונות עבודה, תנאי העסקה ועוד. אז על אילו חברות אנחנו מדברים כאן?

 

הכירו את אדקו ישראל, שהופכת את האתגרים בהקמת חברה בחו"ל לפשוטים במיוחד

חברת אדקו ישראל היא אחת החברות הטובות ביותר בארץ לפתרונות עסקיים. החברה פועלת תחת קבוצת אדקו הבין לאומית, ומחזיקה במגוון פתרונות עסקיים נהדרים לכל סוג של עסק. צרו קשר עם החברה ותוכלו להנות מהקמת חברה בחו"ל בקלות וביעילות. בהצלחה!

בחור יושב וחושב על הרמה של חברה בחו"ל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים