נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הבאתם את הילד למשרד? כך תעסיקו אותו

משחקי בנות

ילדים במשרד הם כבר לא דבר חריג. לא מעט הורים נאלצים להגיע למקומות העבודה יחד עם הילדים, כדי לא להגיע למצב שבו הם לוקחים יותר מידי ימי חופשה. עם זאת, הנוכחות של הילד בעבודה עלולה להפריע לנו לבצע את המוטל עלינו. כדי שלא תמצאו את עצמכם במצב הזה, אנחנו כאן עם מספר אפשרויות נהדרות שייתנו לילד שלכם תעסוקה בזמן שאתם עובדים.

 

תעסוקה לילדים במקומות העבודה

תעסוקה לילדים במקומות העבודה חייבת להיות כזו שלא לוקחת מכם זמן. אתם צריכים להגיע למצב שבו גם אם הילד מגיע אתכם לעבודה הוא יודע בדיוק מה הוא הולך לעשות במשך הזמן שאתם עובדים. זה יעזור לכם למנוע התנגדות של הילד להגיע אתכם, וכמובן יאפשר לכם את השקט והפניות להתעסק בעניינים שלכם.

משחקי בנות

משחקי בנות

האפשרות הראשונה היא לתת לילד לשחק ברשת משחקים לבנות. המשחקים הללו מתאימים לא רק לבנות, ולמען האמת לא מעט בנים נהנים מאוד לשחק בהם. האפשרות הזו תיתן לכם שקט לזמן ארוך, לאור המבחר הרב של המשחקים שאותם הילד שלכם יוכל למצוא ברשת. המגוון היום כל כך גדול, שגם במשך יום עבודה שלם הילד שלא לא יצליח להגיע למיצוי של המשחקים הללו.

 

חוברות צביעה

אם לילד שלכם יש חוש אומנותי, או שאתם רוצים לפתח אצלו את החוש הזה, חוברות צביעה יכולות להיות דבר נהדר. החוברות הללו מכילות ציורים שאותם הילד צריך לצבוע, תוך כדי שמירה על קווי המתאר של הציור. חוברות הצביעה יעזרו לילד לפתח דמיון, וירגילו אותו לעבוד לפי כללים בצורה עקבית.

 

משימות משרדיות

אם הילד שלכם מספיק אחראי, ניתן להטיל עליו משימות שוטפות הקשורות בניהול המשרד. כמובן שלא מדובר על משימות מסובכות, אבל חלוקת דואר, הידוק ניירות ומשימות בסגנון הזה הן דברים שילדים בהחלט יכולים לבצע. זה גם ייתן לילד תחושה שהוא עושה משהו כאשר הוא מגיע איתכם לעבודה, ולא סתם מחכה עד שיום העבודה שלכם ייגמר.

משחקי בנות

משימות לימודיות

האפשרות האחרונה היא לתת לילד לבצע את המשימות הלימודיות שלו בזמן שאתם עובדים. משימות לימודיות הן משהו שהילד צריך לבצע בכל מקרה, ואין סיבה שהוא לא יעשה את זה בזמן שאתם עובדים. תוכלו גם להסביר לילד שכדי לפנות לעצמו זמן בבית, הוא יכול לסיים את כל המטלות שלו כאשר אתם עובדים, וכך בבית לעשות רק דברים שהוא אוהב.

 

לסיכום

בעקבות התארכות לוח החופשות השנתי של ילדים, לא מעט הורים מביאים את הילדים שלהם למקומות העבודה. אם גם אתם מוצאים את עצמכם במצב הזה, יש מספר דברים שאותם הילד שלכם יוכל לעשות כאשר אתם עובדים. האפשרות הטובה ביותר היא פשוט למצוא משחקי מחשב מתאימים שיעזרו לו להעביר את הזמן בצורה נעימה, בלי שהוא יפריע לכם לעבוד.

משחקי בנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא