נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החזרי מס לשכירים – בדקו אם המדינה חייבת לכם כסף

החזרי מס

ישראלים רבים נוטים לחשוב כי החזרי מס הם רק לעצמאים, וכי אם הם שכירים אז בוודאי שלא מגיע להם החזרי מס. יחד עם זאת, קיימים מקרים רבים של שכירים הזכאים לקבל החזרי מס בסכומים גבוהים ומפספסים אותם. שכירים? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לברר האם מס הכנסה חייב לכם כסף ואיך תקבלו אותו.

 

האם החזרי מס לשכירים הינם דבר נפוץ?

בהחלט, החזרי מס לשכירים הינם דבר נפוץ באופן שלא הצלחתם להעלות על דעתכם. הסיבה לכך שהחזרי מס נפוצים כל כך נעוצה באופן שבו מחושב תשלום המס במס הכנסה. מס הכנסה גובה משכירים תשלומי מס בכל חודש, אך זאת עושה לפי שיעור הכנסה שנתי. על כן, במקרים רבים נעשות טעויות בחישוב המיסוי ובמיוחד כאשר ישנה פגיעה בהכנסה השנית או במקרים של זכאות לנקודות מס.

 

על מה שכירים יכולים לקבל החזרי מס?

שכירים, באותו אופן כמו במקרים של עצמאים, יכולים לקבל החזרי מס על מיסים ששילמו בסכומים שהם יותר ממה שהיו צריכים לשלם. ישנם מקרים בהם מגיע לשכירים החזרי מס על הוצאות רלוונטיות ומוכרות במס הכנסה כמו תשלום על ביטוח חיים, אך מקרים אלו אינם נפוצים כמו אצל עצמאים. במידה ואתם זכאים להחזרי מס, תוכלו לקבל את כספכם עם תוספת ריבית של 4%.

 

אני שכיר, איך אוכל לדעת האם מגיע לי החזרי מס?

כל אדם, בין אם שכיר או עצמאי, המעוניין לברר האם זכאי להחזרי מס צריך להגיש בקשה להחזרי מס. לאחר שהגשתם את הבקשה להחזרי מס, מס הכנסה יבחן את בקשתכם ובמידה ואתם זכאים להחזרי הכסף יעבור אליכם בתוך זמן קצר. ללא הגשת בקשה, מס הכנסה לא יבחן את זכאותכם להחזרי מס.

 

איך מגישים בקשה להחזרי מס?

על מנת להגיש בקשה להחזרי מס יש לצרף טופס בקשה להחזרי מס ביחד עם טפסים ואישורים רלוונטיים. את הבקשה תוכלו להגיש באופן מקוון או אצל פקיד השומה באחד מסניפי מס הכנסה. במידה ואינכם מבינים בהחזרי מומלץ להיעזר ביועץ מס.

 

למה כדאי להיעזר ביועץ מס?

הסתייעות ביועץ מס תשתלם לכם ביות ויועץ המס ידאג להגיש את הבקשה באופן מקצועי כך שבוודאות תקבלו את מלוא הכסף שמגיע לכם וכל זאת בתוך זמן קצר. יועץ המס ידע לומר לכם אילו מסמכים אתם נדרשים לבקשה וידאג להגיש את הבקשה עבורכם כך שאתם תוכלו להיות בראש שקט.

 

שכירים? כך תדעו האם מס הכנסה חייב לכם

שכירים רבים זכאים להחזרי מס מבלי לדעת. על מנת לקבל את החזרי המס שמגיעים לכם יהיה עליכם להגיש בקשה להחזרי מס. מומלץ להיעזר ביועץ מס שיבטיח שתקבלו את כל הכסף שמגיע לכם.

החזרי מס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא