נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את מדריכי בניית האתרים

מחשב

אין ספק שלבנות אתר זה תהליך מרגש, פתאום העסק שלכם הופך מאנונימי ללא אנונימי ובשביל רוב בעלי העסקים, מדובר על אבן דרך מאוד משמעותית. אבל לפני שרצים לבנות אתר, ממש כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

 

הכירו את מדריכי בניית האתרים

עולם הדיגיטל מלא במושגים, חלקם מורכבים יותר, חלקם מורכבים פחות, אבל כדי להתחיל בבניית אתר, חשוב מאוד שתבינו את התהליכים, השלבים וכל מה שנדרש בדרך. בדיוק בשביל זה, כדאי לכם להכיר את מדריכי בניית האתרים לחצו לצפייה במדריכים שכל המטרה שלהם, היא להקל עליכם.

מבין המדריכים תוכלו למצוא: בניית אתר בוורדפרס, איך להשיג המרות דרך דף נחיתה ואפילו מה זה דומיין. במילים אחרות, אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל, הגעתם למקום הנכון.

 

איזה סוגי אתרים קיימים?

אז אחרי שקראתם קצת על בניית אתרים, על וורדפרס ועוד, בואו נדבר רגע על סוגי האתרים שקיימים היום. בחירת סוג האתר אותו תרצו לבנות, מתבסס תחילה על המטרה אליה אתם רוצים להגיע. מה המטרה שלכם בבניית האתר? האם מדובר על חשיפת העסק לקהלים חדשים? האם מדובר על מכירת מוצרים? או שמא, כל מה שתרצו זה רק לאסוף ליד מהגולש. לכל אתר יש מטרה שונה:

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה הוא בעצם דף אינטרנטי שכולל מסך אחד ולכן הוא לא ממש אתר. בעמוד הנחיתה תוכלו לשלב כמה מילים על העסק שלכם, תמונה (אפשר גם גלריית תמונות) וברוב המקרים גם טופס ליד או אופציה לצלצל ישר לבית העסק. עמוד נחיתה ימדד על פי כמו הלידים שתאספו או השיחות שתקבלו.

 

אתר תדמית

המטרה של אתר תדמית היא להציג את העסק שלכם בצורה ידידותית לגולשים ולגרום להם לבצע פעולה מסויימת, בהתאם ליעדים שהגדרתם. המטרה יכולה להיות זמני שהייה באתר, ביצוע שיחה, השארת פרטים ועוד.

 

אתר פורטל (אתר מידע)

המטרה של אתר פורטל זה בעצם להעניק ידע לגולש. האתר יכול לכלול כתבות תוכן בנושאים שונים, מחקרים, מאמרים ועוד.

 

אתר סחר

המטרה של אתר סחר, או בשמו השני איקומרס, או בשמו השלישי חנות אונליין, היא למכור כמה שיותר פריטים. ברוב המקרים לאתר יהיו יעדי מכירה חודשיים ממש כמו שיש לחנות פיזית ואליהם יתווספו גם יעדים נוספים, כמו לדוגמא, שיפור הטראפיק לאתר, שיפור יחסי ההמרה, שיפור גובה סל הקנייה ועוד.

 

כמה זמן לקוח להקים אתר?

התשובה הזאת משתנה בהתאם לסוג האתר, המורכבות, הממשקים והפיצ'רים שתרצו. בגדול, האתר הכי "פשוט" הוא עמוד נחיתה והאתר הכי "מורכב" הוא אתר סחר.

 

לסיכום

רגע לפני שאתם בוחרים חברה לבניית אתרים ומתחילים בתהליך, כדאי ומומלץ לעבור על המדריכים שלנו. חשוב להבין את התהליך המלא של בניית אתר, את האפשרויות העומדות לרשותכם, את היתרונות של כל סוג אתר ואת המטרות שהוא משרת. שיהיה בהצלחה!

אתר סחר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים