נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את מותג האוכל לכלבים טייסט אוף דה ווילד

הכירו את מותג האוכל לכלבים טייסט אוף דה ווילד

בגידול כלב, אחד הדברים הכי חשובים הוא לספק לכלב מזון מתאים. המזון משפיע על הבריאות של הכלב, מצב רוחו והתפקוד הכללי שלו. בתור הבעלים של הכלב, אתם צריכים להבין מה בדיוק המזון שמתאים לו, והיכן תוכלו להשיג אותו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מותג מוביל של אוכל לכלבים, שיכול לספק לכלב שלכם אוכל שמכיל את כל מה שהוא צריך כדי להיות בריא. 

 

מזון יבש ורטוב

כאשר אנחנו מדברים על אוכל לכלבים, מספר המותגים שעומדים לפנינו הוא די גדול. הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא האם המותג שממנו אתם קונים את האוכל, מייצר מזון מתאים עבור הכלב שלכם.

באופן כללי, כלבים צורכים מזון יבש, בעיקר בגיל הבגרות שלהם. הכלבים מצליחים לעכל את המזון הזה, ואם הוא אכן מכיל את כל מה שהם צריכים הם יכולים להסתפק בו. עם זאת, ישנם מצבים בעיקר בגיל צעיר של הכלבים שבו הם זקוקים למזון רטוב שנחשב קל יותר לעיכול. טייסט אוף דה ווילד מאפשרים לכם לספק לכלבים שלכם גם מזון כזה, שמכיל כמובן את כל מה שהכלב צריך.

מזון יבש ורטוב

 

אבות המזון החשובים

מזון לכלבים, בדיוק כמו אצל בני האדם אמור להכיל את כל מה שהם צריכים כדי להיות בריאים. המרכיב המרכזי של המזון צריך להיות חלבונים ופחמימות, יחד עם כמות מסוימת של שומנים. כאשר אתם קונים מזון לכלבים שלכם עליכם לבדוק את המינונים על האריזות, ולהבין כמה מזון הכלב שלכם אמור לצרוך בכל יום כדי להגיע למכסה הנדרשת עבורו.

אבות המזון החשובים

ייצור בתקני איכות גבוהים

הייצור של חברת טייסט אוף דה ווילד נעשה כולו בארצות הברית, מה שאומר שהמוצרים של החברה מיוצרים תחת בקרת איכות קפדנית. אוכל לכלבים יכול לטמון בחובו לא מעט סיכונים, ובדיוק כמו שאת האוכל שלנו אנחנו לא קונים בכל מקום, כך גם לכלבים שלנו כדאי לספק מזון שהגיע רק ממותגים מוכרים, שהייצור שלהם מפוקח באופן הדוק.

 

סיבים תזונתיים

היתרון האחרון שעליו נדבר הוא הסיבים שנמצאים באוכל של טייסט אוף דה ווילד. כדי שהכלבים יוכלו לעכל בצרוה טובה יותר את המזון שהם אוכלים, יש צורך במינון מסוים של סיבים תזונתיים בתוך האוכל. הסיבים הללו לא תמיד נמצאים בחומרי הגלם וצריך להוסיף אותם באופן מיוחד אל המזון. זה בדיוק מה שעושים בטייסט אוף דה ווילד.

 

לסיכום

מזון לכלבים מגיע אלינו על ידי מספר רב של מותגים. אחד המותגים המובילים הוא טייסט אוף דה ווילד, מותג שמייצר את האוכל לכלבים בארצות הברית. טייסט אוף דה ווילד מייצרים מזון יבש ורטוב, ודואגים שהכלבים שלכם יקבלו את כל מה שהם צריכים כדי לשמור על מצב בריאותי תקין. המזון של החברה מכיל גם סיבים תזונתיים כדי להקל על העיכול של המזון.

הכירו את מותג האוכל לכלבים טייסט אוף דה ווילד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא