נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על לימודי אדריכלות

אנשי מקצוע

לאחר 5 שנים של לימודים ו 3 שנים של התמחות סיזיפית, קיבלתם את התעודה וכעת אתם יכולים לעסוק בתחום. על מנת שתוכלו להפוך לאדריכלים מובילים, עליכם ללמוד ולהתמקצע בתחום השרטוט, באמצעות רישום לקורס רוויט. מהו הקורס ומדוע הוא חיוני ללימודי אדריכלות? להלן הפרטים.

 

אדריכלים? הגיע הזמן להפוך לטובים ביותר במקצוע שלכם

לימודי אדריכליות הם לימודים קשים ומאתגרים במיוחד, אולם הם אינם מסתיימים לאחר חמש שנים של לימודים ושלוש שנים של התמחות, אלא ממשיכים הלאה גם לקורסים מתקדמים נוספים. למעשה, תוכנות השרטוט אשר הן בבחינת חובה בעבור אדריכלים התקדמו מאוד בשנים האחרונות, כאשר תוכנה מובילה אשר נחשבת לטובה ביותר היא תוכנת רוויט. מדובר בתוכנה אשר נחשבת לפורצת דרך וזאת בשל העובדה כי היא מאפשרת לבנות בקלות ובמהירות מודלים בתלת מימד מכל היבט נדרש, עד ליצירת מוצר גמר מוגמר אותו ניתן יהיה להציג בפני הלקוחות. זאת ועוד, באמצעות התוכנה ניתן ליצור הדמיות אדריכליות ברמה מקצועית, כחלק בלתי נפרד לא רק מתיק העבודות אלא גם מהעבודה השוטפת אל מול הלקוחות וכן לצרכי המשרד, לצורך בנייה של תיק עבודות מקצועי.

 

רוויט – תוכנה חדשנית בעבור שרטוט מדויק לאדריכלים

משרדים בעלי שם כבר עכשיו משתמשים בתוכנת רוויט, כחלק מהבנה כי עם שימוש בתוכנת ניתן להציב רף גבוה במיוחד של מקצועיות, שירות וכן הבנה אדריכלית אשר מתאפשרת באמצעות בניית מודלים מדויקים. מדובר בתוכנה אשר נחשבת לטובה ביותר כיום ואף מתחדשת כל הזמן בפיצ'רים חדשים אשר מאפשרים לאדריכלים לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר, ולכן במידה והנכם אדריכלים אשר מעוניינים להדביק את הפער בכדי לא להישאר מאחור בענף האדריכלות, עליכם להירשם כבר עכשיו לקורס רוויט אשר לא רק משדרג את היכולת המקצועית, אלא גם מאפשר ללמוד את רזי מקצוע האדריכליות באופן מקיף אשר מותאם למאה ה 21 ולדרישות המקצוע.

 

מה כולל קורס ריווט לאדריכלים?

קורס רוויט לאדריכלים הינו קורס שבועי אשר כולל 12 מפגשים, סה"כ 48 שעות לימוד. במסגרת הקורס נלמד בתאם לסילבוס את הבסיס של התוכנה והכרות עם הממשק עצמו, כאשר בשלבים מתקדמים יותר בקורס ניתן להתנסות במגוון מאפיינים אשר באמצעותם ניתן יהיה לבנות מודל תלת מימד מדויק. מדובר בקורס חובה בעבור אדריכלים, ולכן הרשמה היא לא רק חיונית אלא גם תעניק לכם עדיפות כאדריכלים אשר מעוניינים לעסוק בתחום באופן מקצועי או כשכירים במשרד. את הקורס ניתן לעבור באמצעות מרכז ההדרכה ארכיטקטוב אשר נחשב למרכז המוביל בארץ. צוות המרצים של המרכז מועבר ע"י מדריכים מקצועיים אשר עברו הכשרה מקיפה בכדי להעביר את תכני הקורס באופן מקיף ומקצועי. לקבלת מידע נוסף והרשמה, היכנסו לאתר הרשמי של מרכז ההדרכה ארכיטקוב, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים אקדמאיים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא