נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא לבת המצווה המושלמת

אירוע בת מצווה

כמה הבת מצווה של הבת שלכם קרובה? כמה אתם רוצים שהבת מצווה הקרבה תהיה חגיגה מושלמת ובלתי נשכחת? לתכנון חגיגת בת מצווה מושלמת ובלתי נשכחת נדרשים כמה חודשים של תכנון קפדני ומבלי לוותר על הפרטים הקטנים ביותר. במדריך זה אנו נרחיב על כל נקודה ונקודה לתכנון הבת מצווה הבלתי נשכחת שלכם.

 

קביעת תקציב

תקציב הוא אחת מהנקודות המוקדמות ביותר בתכנון בת מצווה. אין לשכוח, שלאחר אירוע הבת מצווה (מדהים ככל שיהיה) החיים של כולנו ממשיכים כפי שהיו לפניו. ולכן, אנו ממליצים דבר ראשון לקבוע תקציב, תקציב שלא יפגע לכם קשות באורך החיים של אחרי האירוע. אירוע בת מצווה יכול לנוע בטווחי מחירים אדירים, החל מ- 5,000 ש״ח ומעלה. אירוע בעל תקציב נמוך, אינו אומר בהכרח אירוע לא איכותי.

אירוע בת מצווה

בוק בת מצווה

אם אתם שואלים אותנו, בוק בת מצווה אינו מספיק נפוץ בקרב חוגגות הבת מצווה. בתשלום נמוך יחסית, בדרך כלל כ- 500 עד 1000 ש״ח, ניתן לספק את אחת מהחוויות המהנות ביותר עבור נערת הבת מצווה – בוק. בוק בת מצווה בעל יתרונות רבים, כגון: הגברת הביטחון והעצמת הערכה העצמית של הנערה, תמונות וסרטון לזיכרון שנים קדימה, חוויה בלתי רגילה עבור הנערה ומשפחתה ועוד.

 

בחירת מקום האירוע

רבים נוטים לחשוב שבחירת מקום האירוע מתבצעת בחשיבה על פרמטר אחד – מי הוא המועדון היפה ביותר? אך דעה זו אינה נכונה, כאשר בוחרים מקום לחגיגת הבת מצווה יש להתחשב במספר פרמטרים. ראשית, חשבו לאיזה סוג אירוע אתם מתחברים, האם אתם יותר מחברים לאירוע ריקודים, אירוע באולם או בכלל אירוע בטבע? שנית, אל תקטינו ראש במיקום האירוע, לא כל המוזמנים שלכם ירצו לנסוע שעה וחצי לכל כיוון כדי להגיע לאירוע שלכם. ולכן, אנו ממליצים למצוא מקום לחגיגת הבת מצווה שקרוב בטווח נסיעה סבירה עבור רוב המוזמנים.

אירוע בת מצווה

תאריך בת המצווה

אין לדעת על איזה מועד תאריך בת המצווה ״ייפול״, יכול להיות שתאריך בת המצווה יהיה יחד עם ערב חג או אולי במהלך חופשת פסח שרבים נוהגים לנפוש בחוץ לארץ. ולכן, אנו ממליצים לבחור לחגיגת בת המצווה תאריך ״נטרלי״, גם במקרה של דחיית או הקדמת תאריך האירוע מתאריך היום הולדת המקורי.

 

לסיכום,

על מנת לקבל את חגיגת הבת מצווה המושלמת עבור הילדה שלנו נדרשת מאיתנו מחשבה רבה על פרמטרים רבים, ביניהם: קביעת תקציב, בוק בת מצווה, בחירת מקום האירוע, בחירת תאריך האירוע ועוד. אנו ממליצים לא להקל ראש באף נקודה, לכל נקודה ונקודה ישנה השלכות רבות על טיבו ורמתו של האירוע שלכם.

אירוע בת מצווה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא