נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אל תגידו שלא ידעתם: המדריך לקניית עוקבים לאינסטגרם

אפליקציה

האמצעי היעיל ביותר לחשיפה ופופולריות עסקית או פרטית הוא פרסום באינסטגרם.

אך לא די בפרסום. על מנת לצבור פופולריות חשוב שיהיו לתכנים שלכם כמות גדולה של עוקבים פעילים.

כאשר קונים עוקבים ניתן להאיץ את התהליך.

קבלו את המדריך המלא לקניית עוקבים לאינסטגרם.

 

אל תגידו שלא ידעתם

איך משיגים עוקבים באינסטגרם? – חברות מקצועיות שונות עוסקות במסחר של עוקבים לאינסטגרם ולרשתות חברתיות אחרות וניתן לרכוש מהם גם תגובות ולייקים. כל אלו יכולים להאיץ בזריזות את כמות העוקבים ולהפוך את העסק שלכם או אתכם לפופולריים ומשפיענים. ככל שכמות העוקבים שלכם יותר גדולה, כך גם התכנים שלכם יהיו יותר ויראליים. כיצד זה קורה? לאינסטגרם יש אלגוריתם המזהה את כמות העוקבים שלכם, מידת המעורבות שלהם, מידת החיפוש של התכנים שלכם והאינטראקציה שלכם איתם. כאשר יש אינטראקציה גבוהה, אינסטגרם תדרג אתכם במקום גבוה ותחשוף את התכנים שלכם לעוד קהלים. באמצעות החשיפה תשיגו עוד עוקבים ואחוזי הצפייה בתכנים שלכם יהיו גבוהים. זהו למעשה שיווק דיגיטלי המותאם לרוח המאה ה-21 שכמעט כל דבר מתנהל בה באמצעות הרשתות החברתיות.

 

קניית עוקבים – יתרונות וחסרונות

לפני שקונים עוקבים לאינסטגרם צריכים לבדוק את היתרונות והחסרונות שלהם. מבחינת יתרונות, ניתן לקנות עוקבים אמינים וטבעיים המגלים מעורבות בתכנים בתגובות ובלייקים. כאשר העוקבים אמינים יהיה לכם קל יותר לעניין את קהל היעד שלכם. באמצעות קניית העוקבים תעלו את הפופולריות שלכם ותבלטו מעל המתחרים שלכם. החסרונות עלולים לצוץ כאשר קונים עוקבים מזויפים שאינם תורמים לפרופיל שלכם דבר או שמגיבים באייקונים או תגובות קצרות ולא מתמידים להגיב או לעשות לייק לתכנים. גם קניית העוקבים צריכה להיעשות בהדרגה על מנת שהעמוד שלכם יישאר אמין.

 

כיצד מתבצע תהליך רכישת העוקבים?

ניתן לעשות התאמה אישית של חבילות הכוללות עוקבים, תגובות ולייקים מהארץ או מהעולם בהתאם למטרה שלכם ולמידת הצורך. לאחר שתחליטו מה החבילה המתאימה לכם ביותר תידרשו למלא את הפרטים של חשבון האינסטגרם שלכם ואת התכנים שאותם תרצו להגדיל מבחינת כמות העוקבים. הספק של העוקבים יספק לכם בהדרגה את החבילה שקניתם, כדי שזה ייראה אמין עד לגמר החבילה. בסוף המכירה תקבלו מהספק דו"ח המפרט את העבודה שנעשתה.

 

איך בוחרים ספק עוקבים אמין?

יש לבחור בספק באמצעות המלצות וחוות דעת כי יש לא מעט ספקים המוכרים עוקבים ברשת. כמו כן, חשוב לעשות השוואת מחירים בין הספקים השונים. מומלץ לרכוש בתחילה את המספר המינימלי של עוקבים ולראות כיצד זה משפיע על הפיד שלכם באינסטגרם. ההמלצה היא לרכוש בהתחלה 1,000 עוקבים ששווים בדרך כלל בסביבות 60 ₪. זהו סכום מינימלי שלא יכול להזיק לכיס ולא לעמוד האינסטגרם שלכם. לאחר המדגם תוכלו לרכוש יותר עוקבים ולשלב חבילות הכוללות גם תגובות ולייקים.

 

 

איש שיווק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי