נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חיילים משוחררים? בואו נעזור לכם למצוא את עצמכם!

קידום אתרים

הרגע השתחררתם ואתם מתלבטים מה ללמוד? למה שלא תבחרו לעצמכם קריירה מכניסה ומשתלמת שניתן לעשות אותה מכל מקום, בארץ או בחו"ל, לרכוש ידע רב בקידום אתרים שישמש אתכם הן כעצמאים והן כשכירים ויבליט אתכם מעל כל המתחרים. קורס SEO הינו מקצוע העתיד, ובעשהאל דרייר תוכלו לקבל את כל הכלים הדרושים לכם כדי להיות שם לפני כולם.

 

מה זה SEO?

SEO או Search Engine Optimization הינה שיטה לקידום אתרים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. בכל פעם שאתם מקישים מילת חיפוש, לדוגמא, עורך דין בתל אביב, מנוע החיפוש של גוגל מחפש מבין עשרות אלפי תוצאות את המתאימות ביותר, ממיין אותן לפי איכות האתר העסקי שלהן ומעלה לראש דף התוצאות את שלוש הטובות ביותר אשר להן ברוב המקרים תבחרו להתקשר. כדי לדעת איך להגיע לראש טבלת החיפוש של גוגל גם ללא פרסום ממומן, הצטרפו אל קורס ה-SEO אונליין של עשהאל ותבינו גם אתם איך הקסם הזה עובד.

מנוע חיפוש

רגע, איך הקסם הזה עובד?

אין ספק שהאלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד ההמצאות הגדולות של המאה הנוכחית, הוא מאפשר מיון וסינון קפדניים של מליוני תוצאות בשברירי שניה ודוגם מתוכם את מה שהכי מתאים למילות החיפוש. על מנת להחליט מי יעלה לראש הטבלה, האלגוריתם בוחן את האלמנטים הבאים באתר:

  • מילות מפתח מתאימות
  • תוכן איכותי ומושקע
  • נראות האתר
  • קישורים חזקים מאתרים אחרים

כך שאם מוטלת עלינו המשימה לקחת אתר עסקי ולדאוג שמנוע החיפוש של גוגל יבחר דווקא בו מכל עשרות אלפי האתרים הדומים האחרים, אנחנו צריכים לעשות לו אופטימיצזיה. האתגר נהיה אף גדול יותר כאשר אנחנו מדברים על תחום שיש לו מתחרים רבים, כמו העורך דין מתל אביב שחיפשנו קודם, כיוון שלהתעלות על המתחרים שלך ולבלוט מעל כולם זה שם המשחק.

מחשב נייד

חובבי אתגרים? המקום שלכם הוא איתנו!

בניית אתר עסקי איכותי בעל קישורים חזקים ותוכן איכותי הינו המפתח להצלחה של הלקוח שלך. אם לא עשית עבורו את המיטב, הוא לא יגיע גם לא לעמוד החיפוש השני, או במילים אחרות, לבית הקברות לעסקים קטנים, מפני שהסיכויים שמישהו ירים את הטלפון ויתקשר לקבל שירות ממקום כה נמוך בדירוג התוצאות הינו קלוש. אם חשוב לכם לנצח, להיות תמיד ראשונים, לעזור לאחרים להפוך את העסק שלהם למצליח ומשגשג, מקומכם איתנו.

 

עדיין לא נרשמתם?

קורס ה – SEOאונליין יאפשר לכם לרכוש מקצוע לחיים שישמש אתכם כעצמאים או כשכירים, עבור עצמכם או עבור שירות לאחרים, כאשר ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלכם. תוכלו להציע את שירותכם כמומחי SEO, לקדם את העסק שלכם בעצמכם, או להקים חברה לקידום אתרים ולקטוף את פירות מקצוע העתיד.

איש שיווק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים