נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חקירות מח"ש – כיצד זה עובד?

staircase

ידוע לכולנו שהגוף האמון על אכיפת החוקים במדינת ישראל הוא גוף בשם משטרת ישראל. אזרחי מדינת ישראל מכבדים את השוטרים ופועלים על פי הבקשות וההנחיות שלהם, אולם בחלק מהמקרים נדמה שהשוטרים לא בדיוק פועלים כחוק, ולפעמים אף עוברים עליו בעצמם.

מקרים כאלו, שבהם שוטרים חשודים בעצמם בעבירה על החוק, הם מקרים שיכולים להסתיים בחקירות מח"ש. חקירות מח"ש – מחלקת חקירות שוטרים, הן חקירות שיש להן נהלים ברורים ומוקפדים במיוחד, ואם גם אתם תוהים איך זה עובד בפועל – טוב שהגעתם אלינו, כי אנחנו עומדים להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

חקירות מח"ש – כך זה קורה

אולי כרגע נדמה לכם שחקירות מח"ש הן חקירות שונות מאשר החקירות שמתבצעות בין המשטרה לבין האזרחים, אבל הדבר הוא לא ממש מדויק. חקירות מח"ש מתנהלות בצורה זהה לחקירות המתבצעות על ידי המשטרה עצמה, או על ידי גופים אחרים שאמונים על אכיפת חוקים במדינת ישראל. במסגרת חקירות מח"ש, נחקרים השוטרים בגין ביצוע עבירות כאלו ואחרות, והם כמובן צריכים לשתף פעולה באופן מלא עם החקירה המתבצעת מולם.

 

חקירות מח"ש – ייעוץ עם עורך דין

כמובן שגם במסגרת חקירות מח"ש, כמו בחקירות פליליות אחרות, זכאים השוטרים להיעזר בשירותיו של עורך דין שיוכל לייצג אותם ולייעץ להם לאורך ההליך. חקירות מח"ש מתבצעות, במרבית המקרים, בזכוכית מגדלת וביסודיות רבה, ועל כך שוטרים רבים חוששים ליפול בלשונם, או לא להצליח להתמודד עם העניין בצורה תקינה ברגע האמת.

עורכי דין שמלווים את השוטרים לאורך הדרך יכולים לעשות את ההבדל, ולהפוך חקירות מח"ש לדבר שניתן להתמודד איתו בצורה טובה.

 

חקירות מח"ש – תוצאות

ממש כמו חקירות פליליות אחרות, גם חקירות מח"ש סופן יכול להיות במציאת השוטר כחף מפשע, או במציאת השוטר כמואשם ומועמד לדין. על מנת לבצע חקירות מח"ש בצורה כמה שיותר מקיפה, יסודית ואמינה, מגויסים אנשי מקצוע ספציפים ליחידת מח"ש, שתפקידם הוא להוות עין ביקורתית כלפי השוטרים והתנהלות יחידות המשטרה השונות.

 

איך אפשר להיות מוכנים לחקירות מח"ש?

חקירות מח"ש הן בהחלט מעמד לא נעים עבור השוטרים, ואין ספק שעל מנת לעמוד בהן בכבוד יש להתכונן אליהן כמה שיותר מראש. המוכנות לחקירות מח"ש תלויה לא רק בייעוץ ובליווי מטעם עורך דין, אלא גם בקריאה מקדימה של חומרי היערכות, היכרות מעמיקה יותר עם יחידת מח"ש ועוד.

אם אתם עומדים בפני חקירות מח"ש או פשוט מתעניינים בנושא הזה ורוצים להעמיק את הידיעות שלכם לגביו, אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט martindale.co.il, שכל כולו מוקדש להיכרות מעמיקה עם עולם המשפט, עורכי דין, חקירות מח"ש ונושאים אחרים רלוונטים. היכנסו לאתר עוד היום ותוכלו להבטיח שאתם מקבלים את כל המידע הדרוש לכם על מנת להתמודד בצורה טובה עם החקירה.

philatelist

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודי משפטים
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא