נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טיפים להתארגנות יעילה לבית הספר

ילדים מצוירים

פעם חששנו מחזרה לשגרה אחרי החופש הגדול, כיום בימים אחרי הסגר, אנחנו פשוט חוששים, נקודה. שגרת הבוקר יכולה להיות מאוד מלחיצה עבור הרבה הורים.

אז בכדי להפוך את המשימה המלחיצה ביותר ביום עבורו. תהיו רגועים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתארגנות יעילה ונעימה בבוקר.

 

תנו לישון בשקט 

בניגוד למה שההורים שלנו האמינו, כאשר לילד קשה להתעורר בבוקר, אין זה אומר בהכרח שהוא מתעצל לקום. כנראה שהוא לא ישן מספיק. שינה לא איכותית יכולה לפגוע בריכוז של הילד, להוביל לקשיים רגשיים, עלייה במשקל, השפעה על מצב הרוח של הילד ואף יכול להוות קושי בהתפתחות הילד. האחריות של ההורים היא לדאוג שהילד ישן כמו שצריך בלילה, ובין היתר לגרום לו ללכת לישון בזמן, כדי שהקימה בבוקר תהיה קלה יותר עבורו.

 

תכננו נכון 

הארגון לבית הספר נעשה בערב לפני ולא בבוקר. ארגון מראש יעזור לכם לארגן את הילדים ביעילות בבוקר ויחסוך ממכם זמן. הארגון מתחיל בכל הפרטים של ארגון בבוקר כמו: סידור תיק לבית ספר, בחירת בגדים ונעליים, רשימה או הכנה של ארוחת 10 ועוד. על מנת לעזור לילד להיות יעיל בבוקר, צריך להרגיל אותו לכך. כאשר ילד יודע מה שגרת הלילה והבוקר שלו, כך קל לו יותר לבצע אותן וזה יעשה לו סדר בראש וכך יאמץ את ההתארגנות בבוקר לשגרה. כאשר יש לנו תכנון ורשימה מסודרת למשימות בבוקר כך יהיה לנו יותר קל. רוב הסיכויים שנרגיש יותר בשליטה על החיים שלנו ועל חיינו וחיי ילדנו. בשביל תיאום צפיות אפילו מומלץ לערוך שיחה משפחתית, כך שיהיה סדר וארגון מה המשימות של כל אחד בבוקר ובערב לפני. כך תצלחו את המשימות בקלות ותזכו בגיבוש משפחתי יעיל במיוחד.

 

זמנים זה חשוב 

זמנים הם אתגר גדול להרבה אנשים, בעיקר אנשים שיש להם ילדים שצריכים להגיע לבית ספר.

בכדי לתת להם זמן התעוררות וזמן התארגנות יש לקחת לפחות 50 דקות בחשבון לכל האירוע. אם מדובר בילדים שהם מעל גיל 7 מומלץ לכוון שעון מעורר. לא יזיק גם לכוון את השעון כמה דקות קדימה, במיוחד אם הילד יודע לקרוא שעון.

 

ארוחת בוקר 

הארוחה החשובה ביותר ביום. בימי חול בשונה משבתות (למה לא כל יום שבת?) אנחנו צריכים להכין ארוחת בוקר מזינה וטעימה בזמן יחסית קצר. אין זה אומר שאי אפשר לארגן ארוחה מזינה במהירות. לכו על חביתה עם ירקות בצד, זיתים, לחם וגבינה שהילדים אוהבים.

 

לסיכום

בכדי לעשות את ההתארגנות לבית ספר קלילה לכולם, מומלץ להתארגן בערב שלפני כן. סידור הילקוט, בחירת בגדים ונעליים יכול לחסוך המון זמן בבוקר. וודאו שהילדים שלכם ישנים מספיק וישנים בזמן בכדי שיהיה רעננים אל היום בבית הספר. בבוקר הכינו להם ארוחת בוקר מזינה וטובה, ואין שום דבר רע בכיוון שעון בכמה דקות לפני כן בכדי לעמוד בזמנים.

 

ילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים ללמידה
תורת הפנג שואי היא סינית עתיקה
מה זה פנג שואי ועל מה זה משפיע

תורת הפאנג שוואי היא מערכת סינית עתיקה המתמקדת ביציבה וזרימת האנרגיה בסביבה הפיזית כדי ליצור מרחבים פונקציונליים ונעימים. היא