נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד להעלות מוצרים ל – Woocommerce דרך קובץ אקסל?

תוכנה

תוסף החנויות הוירטואליות Woocommerce לפלטפורמת וורדפרס הוא התוסף הפופולרי ביותר כיום לניהול חנות על אתרי אינטרנט, ובפער ניכר מן המתחרים. התוסף עצמו הוא חינמי, אבל מוצעות בעבורו לא מעט הרחבות בתשלום, שמאפשרות לכל בעל חנות לנהל ביתר יעילות את החנות הוירטואליות שלו.

באמצעות ניהול חנות וירטואלית המבוססת על Woocommerce ניתן למכור מוצרים פיסיים, מוצרים דיגיטליים או מנויים לשירותים מקוונים שונים. התוסף הפופולרי הזה מאפשר לבעלי עסקים לנהל מלאי, מס על מוצרים או שירותים, קופונים והנחות שונות, עלויות משלוח ועוד. חנות איקומרס הינה פתרון מצויין ואפקטיבי למכירת מוצרים ושירותים כגון אלו.

לתוסף Wocommerce יתרונות רבים ומגוונים, ובהם העובדה שהוא בנוי על פלטפורמת קוד פתוח, המאפשרת יצירת עוד ועוד הרחבות לשיות הבסיסי שהוא מספק. כמו כן, התוסף מתעדכן באופן קבוע ונהנה מהרחבות המפותחות עבורו כל העת. למוצר זה קיימים, כמובן מוצרים מתחרים, אולם רמת הפופולריות שלו נותרה גבוהה בשנים האחרונות, ולא בכדי.

 

איך ניתן לבצע טעינת מוצרים ל – Woocommerce?

אם לא מבצעים זאת טכנית בצורה נכונה, טעינה של מוצרים לחנות מבוססת התוסף הפופולרי Woocommerce עלולה להיתקל בקשיים מסויימים, בעיקר אם מבצעים את הטעינה מקובץ אקסל שבו שמות המוצרים מוזמנים בעברית. על מנת להתגבר על אי התאמות אלו פותחה ההרחבה לתוסף בשם
Product CSV Importer and Exporter, שמאפשר ביצוע מדוייק של העלאת מוצרים שהוכנו מראש אל חנות וירטואלית מבוססת Woocommerce.

 

השלבים בביצוע טעינת מוצרים לחנות Woocommerce

לצורך טעינה וניהול של מוצרים לחנות באמצעות ההרחבה Product CSV Importer and Exporter יש לבצע את השלבים הבאים:

יצירת קובץ csv: קובץ csv הינו קובץ טקסטואלי במבנה טבלאי, שבו הפריטים השונים בכל שורה מופרדים ביניהם באמצעות מפריד, למשל תו הרווח. תוכנות שונות כמו אקסל של מיקרוסופט או גוגל שיטס של גוגל יודעים לקרוא ולהציג קבצי csv בקלות.

יבוא הנתונים מקובץ ה – csv: מרגע שהקובץ מוכן ניתן יהיה לייבא את הנתונים המנוהלים בו באמצעות התפריט הראשי של ההרחבה: בחירה באופציה import ולאחריה באופציה Upload Csv File.

מיפוי שדות הקובץ המיובא לשדות המוצרים בחנות: בשלב זה תנסה הרחבת התוסף לבצע התאמה בין השדות שהוגדרו בקובץ ה – CSV שנטען, לשדות בחנות. המשתמש יכול בשלב זה לדרוס חלק מן ההגדרות שמציעה המערכת אם הן אינן מדוייקות מספיק.

עדכון שדות בהרחבת התוסף: ההרחבה לתוסף חנות ה – Woocommerce  מאפשרת לעדכן מעת לעת את המוצרים השונים, כולל שדות התיאור, הקטלוג והתמחור שלהם.

 

לסיכום

התוסף Woocommerce הינו תוסף חיוני לפלטפורמת ניהול התוכן וורדפרס, אשר מאפשר ניהול חנות וירטואלית עבור מוצרים פיסיים או דיגיטליים וכן עבור התקשרות לצורך קבלת שירותים מקוונים, ביתר קלות ובאפקטיביות רבה. מדובר במוצר פופולרי ביותר, שמפותחות עבורו כל העת הרחבות שונות. התוסף הינו חינמי אולם חלק מן ההרחבות שפותחו עבורו מסופקות בתשלום עבור קהל הלקוחות שלהן.

תוכנות קבצים
תוכנות קבצים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי